مقالاتمقالات اجتماعی

سرنوشت تلخ دوستی 3ساله آنلاین!

زنی حدود 1500 کیلومتر پرواز کرد تا مردی را که برای سه سال به صورت آنلاین با او صحبت می‌کرد را ملاقات کند – اما او هرگز نیامد و از او مخفیانه فاصله گرفت. ریور بلیک، 23 ساله، از لافایت، لوئیزیانای آمریکا با بلیط یک‌طرفه برای ملاقات با «دوستش» به رپید سیتی پرواز کرده بود. 

او می‌گوید  هزینه پرواز هشت ساعته را «دوستش»‌ پرداخت کرده بود اما از آنجایی که او نیامد، ریور مجبور شد 1290 دلار برای هزینه مسکن یک شب و بلیط برگشت روز بعد پرداخت کند. ریور از آن زمان با او صحبت نکرده و به صورت تنها به حرفه مدلینگ خود پرداخته است. 

او می گوید: هتلی در هیلتون برای دو شب رزرو کردم، با پسر خوبی از طریق دوستم آشنا شدم و او شهرش را به من نشان داد.  او با نیامدنش ناراحتم کرد اما حداقل توانستم برخی از نقاط دیدنی را ببینم. دوست ریور برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹  با وی وارد  تبادل پیام خصوصی شد و گفت کار مدلینگ او را دیده و او را “زیبا” توصیف کرده است.

 هر دو علاقه‌مندی‌های زیادی به نمایشگاه‌های کامیون و کار در رسانه‌های اجتماعی به صورت تمام وقت داشتند که زمینه‌ای برای گفت‌وگوی محسوب می‌شد. علی‌رغم زندگی در ایالت‌های مختلف، این دو هر روز تقریباً به مدت پنج سال با یکدیگر صحبت می‌کردند و ریور باور داشت او  یک دوست واقعی است. ریور می‌گوید: ما هر شب با هم تماس ویدئویی داشتیم – اما رابطه‌مان به صورت نوسانی و غیرقابل پیش‌بینی بود. 

ریور گفت این تجربه تلخ باعث شده تا به روابط آنلاین اعتماد کمتری داشته باشد و تنها به حرفه مدلینگ خود تمرکز کند. او افزود: باید درس بگیرم که روابط آنلاین بسیار مبهم است و نباید همه چیز را روی آنها ساخت. البته بخشی از مسئولیت با من هم هست که پس از سالها ارتباط دیجیتالی، بدون ارزیابی واقعی از فرد، تصمیم به سفر به محل زندگی او گرفتم.

او مبلغی حدود ۱۰۰۰ دلار برای تهیه بلیط‌های فوری بازگشت پرداخت کرد و ساعت ۱۰ شب به خانه بازگشت. ریور معتقد است این تجربه دردناک باعث شد تا یاد بگیرد به روابط آنلاین بیشتر احتیاط کند و از کمک دوستان واقعی استفاده کند. اکنون او تمرکز خود را بر روی حرفه مورد علاقه‌اش قرار داده است.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید