مقالاتمقالات اجتماعی

علت افزایش هزینه بار در خطوط هوایی چیست؟

برای ما مردم عادی ، به ویژه کسانی که بچه دارند، چک کردن بار یک ضرورت است – یک ضرورت هزینه‌بر.  هزینه‌های بار در خطوط هوایی آمریکا در سال گذشته از 30 دلار به 40 دلار برای هر بار (افزایش 33 درصدی) افزایش پیدا کرد و 5 خطوط اصلی نیز در سال گذشته هزینه‌های خود را افزایش دادند.  دلیل اصلی که تمام صنعت در حال بالا بردن هزینه‌های چک بار هستند مربوط به یک ماده پیچیده در کد مالیاتی است که به خاطر آن هزینه‌ها به صورت جداگانه دریافت می‌شود. با این کار خطوط هوایی می‌توانند مالیات 7.5 درصدی فدرال را از آن هزینه‌ها کم کنند که منجر به صرفه‌جویی برای خودشان می‌شود. 

به نظر می‌رسد شما به دلیل اینکه جزء نسل X هستید و می دانید در گذشته بلیط‌ نهایی مشمول همه هزینه‌ها بوده است، احساس می‌کنید که برای چیزهایی که در گذشته رایگان بودند  باید هزینه بپردازید.  «هنری هارتودلت» مدیرعامل شرکت تحلیل صنعت سفر «اتموسفر ریسرچ» به روزنامه یواس‌ای تودی گفته است که بیش از دو سوم مسافران خطوط هوایی آمریکا احساس می‌کنند با خرید محصولات به صورت آلاکارت می‌توانند بودجه خود را بهتر مدیریت کنند.  این نگاه مثبتی است به چیزی که قطعاً ادامه خواهد داشت. شما دلیل این افزایش قیمت را می‌دانید و درک این موضوع برایتان آرامش ذهن به همراه خواهد داشت.

البته راه حل غیرمعمول کاربر ردیت یعنی «اولدمن ویترز» هم که بار خود را با سرویس فدکس به هتل ارسال کرده و هیچ باری با خود نمی‌برد جالب است، اگرچه برای همه قابل اجرا نیست. بهتر است به جای شکایت، دلایل چنین تغییراتی را درک کنیم. وی می گوید: من بار خود را با سرویس فدکس به هتل مقصد ارسال می‌کنم و در هواپیما فقط لپ‌تاپ کاری‌ام را همراه دارم. فرقی نمی‌کند که مدت اقامتم 2 روز یا 2 ماه باشد. هتل بار را در اتاقم آماده می‌کند و وقتی کارم تمام شد با همان روش آن را برای بازگشت به خانه ارسال می‌کنم. بدین ترتیب نیازی به بازرسی تصادفی یا  بروز نگرانی از گم شدن بار نیست  و این کار برایم حدود 50 تا 100 دلار هزینه دارد.

 

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید