اخباراخبار کانادا

افشای جزئیات قتل وحشیانه تیکی لاوردیر پس از محکومیت دهمین متهم پرونده

طبق اسناد دادگاه، ده نفر در بهار 2019 در تلاشی خشونت آمیز برای به دست آوردن اطلاعات در مورد قتل یک مرد در ادمونتون، تیکی لاوردیر را حبس و شکنجه کرده و به قتل رساندند.
لاوردیر دوست صمیمی تریستن کوک باکل بود که در 5 آوریل 2019 در ادمونتون کشته شد. او دو هفته بعد برای تشییع جنازه‌ تریستن به بتلفورد شمالی سفر کرد. اما خانواده او، مفقود شدن لاوردیر را گزارش کردند. جولای همان سال، بقایای او در جنگلی در حومه شمالی بتلفورد پیدا شد.
تحقیقات پنج ساله که به طرح اتهام و محاکمه ده فرد منجر شد، توسط پلیس دو استان و مصاحبه با بیش از 120 شاهد پرونده صورت گرفت. حال آخرین لحظات زندگی لاوردیر 25 ساله و آنچه در آن روز شوم در بتلفورد اتفاق افتاد، با پایان گرفتن محاکمه دهمین (آخرین) متهم پرونده منتشر شده است.
لاوردیر که با مادر کوک باکل، نیکول کوک نیز دوست بود، پس از تشییع جنازه با او و سایر اعضای خانواده ملاقات کرد. در مقطعی، نیکول معتقد بود که لاوردیر اطلاعاتی در مورد قاتل پسرش دارد. در نتیجه گروهی از اعضای خانواده، دوستان و اعضای باند خلافکار محلی، لاوردیر را به گروگان گرفتند و برای کسب اطلاعات شکنجه اش کردند.
لاوردیر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و سوزانده شد. مهاجمان همچنین سعی کردند او را مجبور کنند روایتی از آنچه در مورد قتل کوک باکل می دانست را بنویسد. آنها سرانجام گلوی لاوردیر را بریدند و بقایای او را به حومه شهر بردند.
نیکیتا کوک و سورینگ-ایگل واترستون هر دو به جرم قتل درجه یک محکوم شدند. جسی سنگستر به قتل درجه دو اعتراف کرد. نیکول کوک و شایلا اورتنر به قتل عمد اقرار کردند. دانیتا توماس در قتل عمد مجرم شناخته شد. سه نفر دیگر پس از وقوع قتل و یک نفر دیگر به جرم آدم ربایی محکوم شدند.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید