مقالاتمقالات اجتماعی

رازهای جوان ماندن به سبک مارتا استورات بدون عمل زیبایی

مارتا استوارت 82 ساله بارها اظهار داشته است که هیچ جراحی زیبایی نداشته است. با این حال متخصصان معتقدند برخی تکنیک های غیر تهاجمی مانند تزریق بوتاکس و فیلر می توانند باعث به دست آوردن چهره ای جوان و بی عیب و نقص کمک کنند. یک متخصص زیبایی پزشکی اقدامات احتمالی مارتا استوارت برای حفظ ظاهر جوانش را تحلیل کرده و روش‌هایی را برای تقلید ظاهر او ارائه داده است.

دکتر جن آرمسترانگ با وجود تکذیب جراحی زیبایی توسط مارتا استوارت 82 ساله، فکر می‌کند احتمالا او اندکی به بهبود ظاهرش کمک کرده تا بتواند دست به گریبان پیری نباشد. با بررسی تصاویر قبل و بعد مارتا استوارت، دکتر آرمسترانگ متوجه شد که ابروهای او قبلاً بسیار پایین‌تر بوده‌اند.

وی گفت: این ممکن است نتیجه بالا کشیدن ابروها یا جراحی ابرو باشد.  این متخصص زیبایی همچنین حدس زد که شاید مارتا رینوپلاستی انجام داده باشد، اما اذعان داشت که «تشخیص قطعی» این موضوع سخت است.

با این حال، دکتر آرمسترانگ اظهار داشت که مارتا ممکن است لب های خود را با فیلر پر کرده باشد تا لب‌های او جذاب به نظر برسد. سپس توجه او به ناحیه گردن جوان مارتا معطوف شد. دکتر آرمسترانگ به شوخی گفت: بگذارید بهتان بگویم، اگر بوتاکس می‌توانست این کار را انجام دهد، آنها پولدارترین شرکت در تاریخ بودند.

او از اسکالپترا و رادیس استفاده می‌کند که از “اسید لاکتیک و کلسیم” ساخته شده‌اند و نشان داده که به تحریک کلاژن کمک می‌کنند. این مواد را در گونه و فک برای افزایش حجم و پرکردن چهره به کار می‌برد تا جایی از چهره خالی نباشد. دکتر بلکین نیز در این رابطه گفت: این مواد با تحریک سلول‌های پوستی خودتان، حجم ایجاد می‌کنند.  او توضیح داد که یکی از راه‌هایی که افراد عادی می‌توانند ظاهر مارتا را بدست آورند، انجام عمل ابرو، استفاده از مواد فیلر زیر چشم، پرکردن لب و انجام عمل ناحیه پایین صورت است.

دکتر آرمسترانگ توضیح داد که در حوزه زیبایی، استفاده از بوتاکس و مواد فیلر برای جوان‌تر نمایی چهره بسیار رایج است. او بیان کرد که بوتاکس به عنوان یک ماده مختصراً از عضلات استفاده می‌کند و می‌تواند خطوط و چین و چروک‌های صورت را کاهش دهد. اما او همچنین تاکید کرد که استفاده از بوتاکس تنها یکی از روش‌های موجود برای بهبود ظاهر است و نمی‌تواند به تنهایی تمام مشکلات پیری را حل کند.

انجام هرگونه روش زیبایی باید به دقت و با مشورت با یک پزشک متخصص در زمینه زیبایی انجام شود. تغییرات ظاهری چهره باید به شیوه‌ای طبیعی و تدریجی انجام شود. این بدان معناست که نتایج زیبایی باید با ویژگی‌های فردی شما هماهنگ باشند و به صورت طبیعی به نظر برسند. بهتر است که زمان و تغییراتی که به ظاهر خود اعمال می‌کنید، در طول زمان به تدریج اتفاق بیافتد تا جلوه طبیعی داشته باشد و دیگران نتوانند تغییرات صورت یا ظاهر شما را تشخیص دهند.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید