مقالاتمقالات اجتماعی

حضور تکان دهنده نوه صدام حسین در رویداد کارتیه در دبی

نوه رئیس جمهور سابق عراق صدام حسین بعد از سال ‌ها تبعید در دبی ظاهر شد. بر اساس اطلاعات به دست آمده ، هاریر حسین کامل، در مراسمی برای برند لوکس کارتیه در دبی ظاهر شد. او عکس ‌هایی از این مراسم استثنایی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که شامل چند پست مبنی بر ستایش جدّش نیز می ‌شود و همچنین علاقه او به اشیای لوکس را نشان می ‌دهد.

هاریر حسین کامل در اینستاگرام خود، فیلمی از این مراسم لوکس در امارات متحده عربی برای برند کارتیه منتشر کرده است. او در زیر پست خود با استفاده از یک گل تولیپ نوشته است: تشکر از دعوت زیبا.

حضور نوه صدام حسین در میان اشخاص مطرح و فعال دنیای مد و لباس و جواهرات نشانه علاقمندی او به این حوزه ها می ‌باشد. گفته می ‌شود که وی طی سالیان اخیر بارها به عنوان مهمان در مراسم‌ ها و رویدادهای معتبر مد و لباس حضور پیدا کرده است. با توجه به زمینه خانوادگی هاریر حسین کامل و سابقه پدربزرگش به عنوان رئیس جمهور عراق، حضور او در چنین مراسم و رویدادی مورد توجه خبرگزاری ‌ها و رسانه‌ ها نیز قرار گرفته است. برخی تحلیلگران این حضور را نشانه ‌ای از بازگشت به زندگی عادی ‌تر می ‌دانند.

هاریر حسین کامل پس از سقوط حکومت صدام حسین، به همراه مادر و خانواده‌اش تبعید شد. پس از مدتی نیز به همراه فرزندانش به دبی نقل مکان کرد و تاکنون در همان‌ جا زندگی می‌ کند.به نظر می ‌رسد وی توانسته دوران تبعید را با موفقیت سپری کند و اکنون زندگی مرفه خود را در دبی ادامه می ‌دهد. حضور در رویدادهای مد و لوکس نشانه تحکیم موقعیت اجتماعی‌ اش در محافل بین ‌المللی است.

اما سؤال اصلی اینجاست که آیا هدف واقعی او از این حضورها جلب توجه در حوزه مد و لوکس است یا مقدمه‌ ای برای بازگشت به عرصه سیاست در عراق خواهد بود؟ بدون شک پاسخ این سؤال در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

 

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید