مقالاتمقالات اجتماعی

پیش بینی نوستراداموس زنده برای جنگ جهانی سوم!

 

با ادامه افزایش تنش های جهانی، بسیاری نگران وقوع جنگ جهانی سوم هستند. به گفته مردی که نوستراداموس زنده نام دارد، جنگ جهانی قریب الوقوع است؛ اما نه به دلایلی که خیلی ها گمان می کنند.

عارف برزیلی آتوس سالومه 36 ساله معتقد است که جنگ جهانی سوم به دلایل عجیبی در آستانه وقوع قرار دارد.

سالومه اخیرا به دیلی استار گفته است که جنگ جهانی سوم نه به دلیل اختلاف، بلکه به دلیل بروز وقایع پیش بینی نشده در حال نزدیک شدن است. هر چند او دقیقا به این موارد اشاره نکرد، اما افزود که تنش ها در دریای چین جنوبی افزایش خواهد یافت.

در ماه های اخیر اختلافاتی بین چین و ایالات متحده وجود داشته است. ایالات متحده به دلیل تنش های چین با کشورهایی مانند فیلیپین و تایوان، حضور فزاینده ای در اقیانوس هند و منطقه اقیانوسیه داشته است.

سالومه معتقد است که فوران جنگ جهانی، ناشی از نوعی درگیری بحرانی بین ایالات متحده، چین و روسیه است.

سالومه که ادعا می کند ظهور ویروس کرونا، خرید توییتر توسط ایلان ماسک، تغییر نام توییتر به ایکس و مرگ ملکه الیزابت دوم را پیش بینی کرده، می گوید که تهدید جنگ جهانی سوم بسیار جدی است.

سالومه پیش ‌بینی کرد که در دریای سرخ مشکلاتی وجود خواهد داشت؛ احتمالا او به حمله حوثی های یمن به کشتی های باری و آسیب آنها به کابل های زیردریایی اشاره می کند.

الجزیره در روز چهارشنبه 6 مارس گزارش داد که حوثی ها به دلیل آسیب زدن به کابل های زیر دریایی، مقصد افت 25 درصدی ترافیک داده بین آسیا و اروپا هستند.

سالومه در ادامه گفت: «آسیب وارد شده به کابل های زیردریایی در دریای سرخ، یادآوری می کند که آسیب پذیری در زیرساخت ها می تواند اثرات گسترده ای داشته باشد و حاکی از هشدار من برای تکرار چنین اتفاقاتی است».

در دسامبر 2023، سالومه پیش‌بینی کرد که هوش مصنوعی به ما امکان می ‌دهد به زودی با مردگان تماس بگیریم.

او گفت: «چیزی که سال ‌ها پیش شبیه به داستان های علمی تخیلی به نظر می ‌رسید، اکنون در آستانه تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره ماست و چیزی را که زمانی ماوراء طبیعی تلقی می ‌شد عادی می‌ کند. از طریق این فناوری پیشگامانه، افراد نه تنها می ‌توانند بر آسیب‌ ها و چالش‌ های خود غلبه کنند، بلکه می ‌توانند درک درستی از اهداف زندگی و مسیرهای معنوی خود پیدا کنند».

 

هوش مصنوعی اکنون به ما امکان داده که با مردگان تماس بگیریم

گزارشی در 12 فوریه در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه سوهارتو رئیس جمهور فقید سابق اندونزی، در ویدیوی جدیدی که در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود، در تلاش است که مردم را به رای دادن تشویق کند.

انتخابات در ماه فوریه برگزار شد، اما ظاهر واقعی این ویدیو نشان داد که هوش مصنوعی چه توانایی هایی دارد.

هوش مصنوعی حتی جورج کارلین کمدین را نیز به زندگی بازگرداند.

هوش مصنوعی یک قطعه کمدی جدید از این کمدین افسانه ای را 15 سال پس از مرگ او تولید کرد.

در این ویدیو با عنوان «جورج کارلین: خوشحالم که مرده ‌ام» تلاش می ‌شود تا بدبینی این کمدین را به موضوعات امروزی مانند چشم ‌انداز سیاسی آمریکا، رسانه ‌های اجتماعی و حتی خود هوش مصنوعی به تصویر کشیده شود.

این استندآپ کمدی ویژه یک ساعته در روز سه شنبه 9 ژانویه توسط Dudesy که یک کمدین هوش مصنوعی است منتشر شد. 

ویدیوی جدید یوتیوب کارلین با مقدمه ای از Dudesy شروع می شود که می گوید: «قبل از شروع، فقط می خواهم به وضوح به شما اطلاع دهم که چیزی که می خواهید بشنوید جورج کارلین نیست، جعل هویت من از جورج کارلین است. من دقیقا به شکل یک امپرسیونیست انسانی رشد کرده ام، به تمام مطالب جورج کارلین گوش دادم و تمام تلاشم را به کار بردم تا صدا، آهنگ و نگرش او و همچنین موضوعی را که فکر می ‌کنم امروز برایش جالب بود، تقلید کنم».

این پیشرفت چشمگیر در هوش مصنوعی که زمانی برای هیچ کس قابل باور نبود، حداقل در اینجا یک هشدار است. زیرا نشان می دهد که باید حرف های سالومه را جدی بگیریم و خود را برای رویارویی با جنگ جهانی سوم آماده کنیم.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید