اخباراخبار جهان

متلک پرانی مجری اسکار به دونالد ترامپ

مراسم اسکار 2024 با حضور بازیگران، کارگردانان و تهیه کنندگان طراز اول هالیوود، با مجری گری جیمی کیمل برگزار شد. 

حاضران در این مراسم، همچنین شاهد متلک پرانی کیمل به رئیس جمهور سابق آمریکا، در واکنش به اظهارنظرات اخیر ترامپ درباره او بودند. 

ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری ‌خواهان در رقابت ‌های انتخابات ریاست ‌جمهوری 2024، میزبانی کیمل از این مراسم را در پلتفرم TruthSocial متعلق به خود به شدت مورد انتقاد قرار داد و نوشت:

آیا تا به حال اسکار میزبانی بدتر از جیمی کیمل داشته است؟ مونولوگ افتتاحیه او زیر متوسط بود… از شر کیمل خلاص شوید و او را با یک استعداد ارزان ABC ، مثل جورج اسلوپانوپولوس جایگزین کنید… 

ترامپ در ادامه نوشت: امشب شاهد یک برنامه واقعا بد، خسته کننده و ناعادلانه بودیم. چرا اسکار را به کسانی که شایسته آن هستند، نمی دهند؟ شاید با این کار مخاطبان تلویزیونی بیشتری به دست بیاورند…

جیمی کیمل، در بخش پایانی برنامه به رئیس جمهور سابق پاسخ داد و پیام انتقادی ترامپ را روی صحنه با صدای بلند خواند.

کیمل گفت: و…و… و… خوب، می توانید حدس بزنید کدام رئیس جمهور سابق آن را در TruthSocial پست کرده است؟… متشکرم، رئیس جمهور ترامپ  که برنامه را تماشا کردی… هرچند برایم عجیب است. آیا از وقت زندان رفتن شما نگذشته است؟ 

از خنده و تشویق حاضران مشخص بود که طراز اولی های هالیوود شوخی کیمل را دوست داشتند. بسیاری از مردم در شبکه های اجتماعی نظرات خود را در مورد متلک کیمل بیان کردند. از جمله جورج کانوی، وکیل محافظه کار و بنیانگذار کمیته اقدام سیاسی علیه ترامپ، کیمل را تمجید کرد و نوشت: این دقیقا نحوه برخورد با ترامپ است. رفتار عجیب و غریب او را برجسته و مسخره کنید. متشکرم جیمی کیمل.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید