اخباراخبار کانادا

چرا مهمانداران هواپیما از قرار دادن ویلچر در کابین هواپیما متنفرند؟!

یک مادر آمریکایی که از برخورد ناخوشایند و عصبانیت مهماندار هواپیما در پاسخ به درخواست او برای قرار دادن صندلی چرخدار پسر سه ساله اش در کابین، ناراحت شده بود، پیامی را در Reddit منتشر کرد تا از خدمه  پرواز علت را جویا شود. 

این مادر همچنین می گوید از آن زمان به اینسو، کارت های هدیه استارباکس به مهمانداران می دهد تا به نوعی زحمات شان را جبران کند! 

او در پیام خود توضیح داد: می دانم خدمه کابین تمایل دارند وسایل شخصی خود را در بین های پایین قرار بدهند، ولی حساسیت شدید ایشان پیرامون قراردادن صندلی چرخدار مسافر در آنها را درک نمی کند. این زن در ادامه می پرسد: ما واقعا به ویلچر نیاز داریم، آیا کاری هست که بتوانم انجام دهم تا نیاز ما به آن برای شما کمتر آزاردهنده باشد؟

مهمانداران هواپیما در بخش نظرات، استدلال های خود را به اشتراک گذاشتند. برخی قرار دادن صندلی چرخدار در کابین را صرفا آزاردهنده توصیف کردند. 

فردی در واکنش نوشت: ما تجربیات بدی در مورد دسترسی به چمدان هایمان یا بیرون آوردن آنها از بین های بالای کابین داریم. با این حال، این برخورد را توجیه نمی کنم. اولویت با صندلی چرخدار است. هرچند به ندرت پیش می آید که صندلی چرخدار همراه بار تحویل نشده و داخل کابین آورده شود. 

مهمانداری دیگر خطاب به این مادر نوشت: به دل نگیرید. مهمانداران خسته اند و دستمزد پایینی دریافت می کنند. متاسفانه برخی صبر و همدلی ندارند و با این پیش آمدها آنطور که باید برخورد نمی کنند. 

کاربر دیگری نوشت: می توانم لیست طولانی ویلچرهایی که جابجا کردن شان باعث پاره شدن جوراب شلواری 15 دلاری ام شدند را تنظیم کنم. 

فردی دیگر نوشت: قبلا کمدهای بزرگی برای وسایل شخصی خود داشتیم. اما حالا مجبوریم به بین های کوچک قناعت کنیم تا فضای بیشتری برای صندلی ها ایجاد شود. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید