اخباراخبار جهان

اینستاگرام محتوای سیاسی را که در Feed خود می بینید محدود می کند 

 

کاربران اینستاگرام ممکن است این روزها حتی کمتر به محتوای سیاسی در فیدهای خود دسترسی داشته باشند.  اینستاگرام محتوای سیاسی – پست هایی در مورد قوانین، انتخابات یا موضوعات اجتماعی را در Feed های کاربرانش به میزان قابل توجهی محدود کرده و بسیاری از کاربران را خشمگین نموده است. آنان اینستاگرام را به سانسور گفتمان سیاسی متهم می کنند. 

در اطلاعیه اینستاگرام آمده است: اگر تصمیم دارید حساب ‌هایی را دنبال کنید که محتوای سیاسی ارسال می‌ کنند، ما نمی ‌خواهیم بین شما و پست های آن‌ ها قرار بگیریم، اما همچنین نمی خواهیم فعالانه محتوای سیاسی را از حساب‌ هایی که دنبال نمی‌ کنید توصیه کنیم.

اما کیت ادواردز، استراتژیست سیاسی می گوید مشکل همین جاست. وی می گوید: ارزش رسانه های اجتماعی برای سیاستمداران این است که بتوانند به افراد عادی که ممکن است پیام آنها را نشنوند ولی به شندین آن نیاز داشته باشند، دسترسی یابند. تبلیغات تلویزیونی وجود دارد، اما چه کسی تلویزیون تماشا می کند؟ اکثر مردم با اپلیکیشن های Meta وقت می گذرانند. 

اداره آمار کانادا می گوید رسانه های اجتماعی رایج ترین منبع خبری در میان کانادایی های 15 تا 24 ساله است و 62 درصد گفته اند که اطلاعات خود را از این طریق به دست می آورند. 24 میلیون کانادایی از فیس بوک و اینستاگرام استفاده می کنند. 

خبر خوب اینکه یک راه سریع و آسان برای دور زدن محدودیت محتوای سیاسی وجود دارد.

اینستاگرام را باز کنید سپس روی منوی three-dash در سمت راست بالا کلیک کنید. به بخش Settings and Privacy بروید، سپس Content Preferences را انتخاب کنید و منوی Political Content     را باز کنید. در مرحله بعد گزینه Don’t Limit را پیدا کرده و فعال کنید. پس از انجام این کار می توانید دوباره پست های مربوط به دولت، انتخابات و سایر موضوعات سیاسی را – حتی از حساب هایی که دنبال نمی کنید – مشاهده کنید. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید