دنیای مد

انجام 43 عمل زیبایی برای تبدیل شدن به باربی

یک زن تا کنون 43 بار تحت جراحی زیبایی قرار گرفته تا شبیه به «باربی واقعی» باشد. با این حال، تلاش‌های افراطی این ستاره مورد انتقادات فراوانی در فضای آنلاین قرار گرفته است.

دالیا نعیم واقعا دختر باربی‌ است که در این دنیا زندگی می‌کند، اما ظاهر عروسک‌گونه‌اش مورد پسند همه نیست. دالیا نعیم 30 ساله که به عنوان مجری و بازیگر کار می‌کند، با  انجام 43 عمل جراحی پلاستیک برای تغییر محسوس ظاهرش، توجه رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده است.

این ستاره که اهل بغداد عراق است، حالا 995 هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و معمولا عکس‌هایی از صورت غیرمعمول خود منتشر می‌کند. پس از اینکه ویدیویی از دالیا در سال گذشته وایرال شد، بازخوردهای منفی زیادی در فضای آنلاین دریافت کرده است. در این فیلم، دالیا که با نام مستعار «باربی عراقی» شناخته می‌شود را می‌توان دید که کنار آرایشگر خود قرار گرفته که به او می گوید: «تو بسیار زیبایی، عزیزم. مثل باربی». 

بعضی از افراد معتقدند دالیا هر ماه چندین عمل جراحی زیبایی از جمله تزریق لب و جراحی سینه انجام می دهد. با داشتن بینی کوچک و لب بزرگ، به نظر می‌رسد که به آرزوی خود برای شباهت کامل با باربی نزدیک‌تر می‌شود، اگرچه همه موافق این شباهت نیستند.

کاربری نوشته بود: «زامبی» در حالی که شخص دیگری دالیا را «باربی شیطانی» توصیف کرده بود. با این حال، بسیاری از افراد جذب ظاهر متفاوت دالیا شده بودند. او همچنین در چند نمایش و برنامه تلویزیونی در کشورش حضور یافته که با استقبال خوبی همراه بوده است.

به طور کلی افرادی که به شدت به دنبال جراحی پلاستیک هستند، معمولا دچار اختلال بدنی هستند. یعنی خود را به شکل واقعی نمی‌بینند و از ظاهرشان ناراضی هستند. آنها تصور می‌کنند با تغییر ظاهر می‌توانند مشکلات درونی و روحی خود را حل کنند. اما متاسفانه این راه حل موقت و سطحی است. تنها راه حل واقعی کار بر روی خودشناسی، ارتقای خودارزشی و پذیرش خود است.

دالیا بارها در مصاحبه‌هایش گفته است که همیشه از باربی ها تعریف می‌کرده و آرزو داشته شبیه به آنها باشد. دلیل اصلی‌اش هم محبوبیت بسیار بالای باربی در بین دختربچه‌ها بوده که می‌خواسته همانند او باشد. دالیا امروزه در عرصه مدلینگ، بازیگری و اجرا فعالیت دارد و از حمایت طرفداران زیادی هم برخوردار است. اما برخی هنوز هم نگران وضعیت سلامت روانی او هستند.

منبع خبــــــر

 

 


دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید