مقالاتمقالات پزشکی

استفاده مدیر عامل شرکت بیوتکنولوژی از خون برای جوانسازی

برای تحقق هدف خود در جوانسازی عمر بیولوژیکی، برایان جانسون، به رسانه های اجتماعی روی آورده است تا به روزرسانی‌ هایی را به اشتراک بگذارد. این فرایند همچنین شامل رژیم غذایی گیاهی با محدودیت کالری2250، تمرینات روزانه، رعایت رویه‌ های پزشکی مختلف مانند آزمایش ‌های خون منظم است. اما در ژوئیه سال گذشته، اینتکنسین46 ساله اعلام کرد که از این درمان منصرف می ‌شود زیرا هیچ فایده ‌ای از آن به دست نیاورده است.

تبادل پلاسمای جوان ممکن است برای جمعیتی با سن بیولوژیکی بالاتر یا برخی شرایط مفید باشد. این فرد 46 ساله پروژه طرح اولیه راه اندازی کرد، یک آزمایش میلیون ‌دلاری برای دستیابی به بدنی مانند یک نوجوان.

پس از آغاز پروژه، برای دستیابی به بدنی مانند یک نوجوان، برایان جانسون به همکاری با محققان و متخصصان در زمینه طب و فناوری روی آورد. او به طور مداوم در حال ارزیابی و اجرای روش‌ های مختلف است که می ‌توانند عملکرد بدن را بهبود بخشیده و فرآیند پیری را کند کنند.

برایان به صورت منظم اطلاعات و بروزرسانی‌ های خود را در رسانه‌ های اجتماعی منتشر می‌ کند تا پیشردهای خود در این پروسه را به اطلاع عموم برساند. او همچنین با انتشار نتایج و یافته ‌های خود، تاثیر این تحولات بر سلامت و طول عمر انسان را بررسی می کند.

با توجه به ادامه فعالیت‌ های برای دستیابی به بدنی جوانتر، برایان جانسون و تیمش احتمالاً در حال انجام تحقیقات بیشتر بر روی روش‌ ها و فناوری‌ های مختلفی هستند که می توانند در جوانسازی عمر و بهبود کیفیت زندگی تاثیرگذار باشند. این ممکن است شامل مطالعه تغذیه، رژیم‌ های ورزشی و تمرینات، فناوری‌ های پزشکی نوین مانند ترکیبات آمینه، روش ‌های تجدید سلولی، ترمیم بافت ‌های بدن و سایر روش‌ ها باشد.

برایان سه عکس از سال‌ های 2018، 2023 و 2024 را به اشتراک گذاشت که نشان می‌ دهند چگونه ظاهر او از زمان شروع پروژه طرح اولیه تغییر کرده است.

در حالی که تصویر سال 2018 او را با چهره‌ ای پرتوان و موی کوتاه نشان می ‌دهد، برایان سال 2024 چهره‌ ای با ساختار فک برجسته ‌تر دارد. موهایش نیز که اکنون تیره است، به نظر می ‌رسد رشد کرده است.

این مدیر عامل از کاربران X خواست تا در یک نظرسنجی به او بگویند کدام سال او  ظاهر جوانتری داشته است. گزینه برنده سال 2018 بود که 51٪ از آراء را دریافت کرد در مقابل 39٪ افرادی که پاسخ دادند که او در حال حاضر بهترین سیما را دارد. این نتایج موجب نارضایتی وی شد. 

احتمالاً برای برایان 46 ساله، چنین پاسخ ‌هایی جالب نبوده است، زیرا گفته می ‌شود او سالانه حدود 2 میلیون دلار برای حمایت از تحقیقات خود صرف می ‌کند.

در نوامبر، او در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در سال اول طرح اولیه بسیار لاغر شدم و حجم چهره‌ ام را از دست دادم. 10 ماه پیش پروژه صورت بچه را آغاز کردیم. چطور پیش می ‌رویم؟ او این پست را با یک سلفی در آینه همراه کرد.

براین جانسون حین پیشرفت‌ های پروژه بلرینت خود در سال 2018 و همچنین پروژه صورت بچه که در طول 10 ماه گذشته آغاز شده، به دنبال مشارکت و بازخورد کاربران خود بوده است. او در یکی از پست‌ های خود اعلام کرده است که با تغییراتی در رژیم غذایی خود که اصلی ‌ترین عامل آن محدودیت کالری بوده است، توانسته است عملکرد پیری خود را به حداقل برساند.

 

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید