مقالاتمقالات اجتماعی

دفاع تیک تاکر 20 ساله از رابطه اش با مردی 60 ساله

روابط عاطفی خارج از محدوده سنی معمولاً یک تابو هستند. گرچه برخی به دلایل نادرست  به این کار تمایل دارند اما عده‌ای دیگر تمایل قلبی صادقانه‌ای دارند تا یک عشق و همراه واقعی پیدا کنند. این مورد برای کیشا لوییز تیک‌تاکر هجده‌ساله صادق است.

مواجهه با قضاوت دنبال کنندگان

کیشا از سال ۲۰۲۲ شروع به معاشقه با دوست پسر ۶۰ ساله اش کرده و از صفحه خود برای ارائه دیدگاه هایش در مورد رابطه اش استفاده می کند. ویدیوهای منتشر شده، ورزش مشترک زوج در باغ و استراحت روی مبل را نشان می دهد. طبیعتا شکاف سنی ۴۰ ساله موجب ایجاد تفکرات مختلف بین طرفداران شده است. یکی از کاربران تیک‌تاک نوشته «موفق باشید در سن ۳۰ سالگی او را  تغییر دهید ». دیگران هم او را متهم به علاقه به پول کرده اند و یا سلامت روانی او را زیر سوال برده اند.

کیشا در ۳۱ دسامبر اعلام کرد که میزان حضور آنلاینش را کاهش می دهد، چون فقط تا حدی می تواند این انتقادات را  تحمل کند. او گفت: همچنان برای عرض سلام کوتاهی می آیم اما اینجا آموختم که به همه اعتماد نکنم. اگرچه بسیاری از این رابطه نگران بودند اما تعدادی  از افراد نیز از آن حمایت و وی را تشویق کرده اند. یک کاربر نوشت این زوج  خیلی عاشق هستند. سن فقط یک عدد است. مردم نباید زود قضاوت کنند. دختر عزیز خوشحال باش.

کاربر دیگری گفت: تا وقتی هر دوتان خوشحالید، نظرات منفی دیگران را نادیده بگیرید. این موقعیت زیباست و شما دونفر خیلی خوشحال به نظر می آیید.  فرد سومی هم اظهار داشت«به حرف دیگران گوش نده. مهم این است که او با تو خوب رفتار می‌کند. کیشا هم به برخی کامنت ها پاسخ داد و گفت «این مرد مرا با عشقی که هیچوقت ندیده بودم می‌سوزاند همانطور که خودم دوست داشتم.

مزایای اختلاف سنی زیاد

اگرچه اختلاف سنی زیاد بین افراد نظرات متضادی را به همراه دارد اما باید چند نکته را مدنظر قرار داد. نخست اینکه هر کسی مسیر زندگی خود را برمی‌گزیند و همان طوری که می‌خواهد زندگی می‌کند.  نکته با اهمیت‌تر اینکه روابط زنان با مردان مسن‌ موضوع جدیدی نیست و دلایل مختلفی دارد، نه لزوماً  به خاطر وجود مشکلات والدین یا علاقه‌مندی به پول.

مهم‌تر از بحث سن، خوشحالی و سلامت روابط است. اگر دو طرف بتوانند با احترام، ارتباط و همکاری، رابطه‌شان را پیش ببرند، به راحتی موفق می‌شوند، هرچند اختلاف سنی زیادی داشته باشند. البته در برخی موارد خطراتی نظیر قدرت‌طلبی یا عدم تمایل به تغییر وجود دارد که باید مدنظر باشد. از سوی دیگر باید توجه داشت که روابط با اختلاف سنی زیاد ممکن است چالش‌های خاص خود را داشته باشد. برای مثال طرف مسن‌تر ممکن است در مراحل مختلف زندگی باشد (مانند بازنشستگی) که با علایق و برنامه‌ریزی‌های زندگی طرف جوانتر تفاوت داشته باشد. با این حال اگر عشق و احترام متقابل در کانون رابطه باشد و طرفین بتوانند چالش‌ها را مدیریت کنند، اختلاف سنی لزوماً مانع سعادت و آرامش ذهنی آن‌ها نخواهد بود.

 

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید