اخباراخبار کانادا

همه تورنتویی ها از تبدیل صدها پارکینگ به برج مسکونی راضی نیستند! 

شهرداری تورنتو به عنوان بخشی از برنامه ساخت و ساز مسکن، در حال بررسی امکان تبدیل صدها ملک متعلق به شهرداری – از جمله 130 پارکینگ – برای ساخت و ساز مسکونی می باشد. 

در حالی که شهروندان به اتفاق آرا از ساخت مسکن مقرون بصرفه حمایت می کنند، اما به نظر می رسد همه ساکنان موافق از دست دادن فضای پارکینگ برای انجام این کار نباشند. 

در حالی که نیاز تورنتو به مسکن بیشتر غیرقابل انکار است، اما برخی از شهروندان نگران حذف شدن پارکینگ ها بر اقتصاد محلی می باشند. 

برخی می گویند حذف پارکینگ بدترین گزینه برای تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی است و اینکه پارکینگ کمتر برای کسب و کارهای دان تاون و مشتریان شان مشکل ساز خواهد بود. 

بسیاری از خرده فروشان و رستوران داران تورنتو، بارها نگرانی خود در مورد حذف پارکینگ در مجاورت کسب و کار خود و یا اختصاص آن به خط ویژه عبور دوچرخه را ابراز کرده اند.

عده ای دیگر نگرانند مسکنی که جایگزین زمین های متعلق به شهرداری شود، صرفا کاندومینیوم های گران قیمتی باشند که به سرمایه گذاران ثروتمند فروخته خواهند شد. چیزی که تورنتو در حال حاضر بهیچوجه به آن نیاز ندارد. 

برخی از شهروندان اهمیت فضاهای پارکینگ برای سالمندان و کسانی که مشکلات حرکتی دارند و نمی توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند را مطرح می کنند. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید