مقالاتمقالات اجتماعی

لو رفتن مخفی کاری ۵۰ ساله یک زوج، پس از پنجاه سال زندگی‌ مشترک 

تونی تراپانی ۸۱ ساله پس از پنجاه سال زندگی مشترک با مرگ همسرش مواجه شد. این اتفاق برایش بسیار دل‌شکننده بود و ادامه زندگی بدون همسرش نیز غیرممکن به نظر می‌رسید. آنها همواره می‌خواستند فرزند داشته باشند اما با وجود تلاش‌های فراوان، همسر تونی نمی‌توانست باردار شود. پس از مرگ همسرش تونی در حال بررسی پرونده‌های همسرش بود که با نامه‌ای مواجه شد. نامه‌ای با تاریخ ۱۹۵۹ از طرف دوست قدیمی‌اش به نام شیرلی که در آن آمده بود تونی پدر فرزند اوست. تونی کاملا شوکه شد و بلافاصله برای پیدا کردن پسرش تلاش کرد. این حقیقت مخفی زندگی او را کاملا دگرگون کرد…

تونی حقیقت شوکه‌کننده‌ای را در این نامه کشف کرد. نوشته بود که تونی پدر پسر پنج ساله‌ای به نام ساموئل چیلدرس متولد ۱۳ نوامبر ۱۹۵۳ است. تونی موفق شد ساموئل را با جستجو در فیسبوک پیدا کند. ساموئل فکر می‌کرد پدرش قصد دیدار با او را نداشته و زندگی خود را ادامه داد تا زمانی که تونی با او تماس گرفت.

تونی بسیار خوشحال شد اما همچنان سوالی در ذهن داشت که چرا همسرش این راز را از او پنهان کرده بود. آزمایش دی ان ای نشان داد که آنها واقعا ارتباط پدر و فرزندی با هم ندارند اما این موضوع علاقه ساموئل را به تونی کاهش نداد و او همچنان او را پدر واقعی‌اش می‌داند. تونی با احترام گفت:  من هر روز با ساموئل تماس می‌گیرم و او هم همیشه همین موضوع را درباره نتیجه آزمایش دی ان ای تکرار می‌کند. ساموئل می‌گوید نتیجه آزمایش اهمیتی ندارد، چون من می‌دانم تو پدرم هستی. با وجود نداشتن ارتباط بیولوژیک، رابطه پدر و پسری بین تونی و ساموئل شکل گرفته بود. آنها هر روز با هم صحبت می‌کردند و علاقه ساموئل به تونی همچنان دست‌نخورده باقی مانده بود. این داستان زیبا نشان می‌دهد که روابط خونی همیشه اهمیتی ندارند و عشق واقعی می‌تواند فراتر از آن باشد.

ساموئل همسر و فرزندانش را نیز به تونی معرفی نمود تا وی نیز بخشی از خانواده‌اش شود. تونی سعی داشت تا خاطرات گذشته را کنار بگذارد و لذت حاضر را برگزیند. او بارها تاکید می‌کرد که ساموئل برایش همچون پسر خود است و هیچ‌گاه او را فراموش نخواهد کرد. با گذشت زمان رابطه صمیمانه‌تری میان آن‌ها شکل گرفت. داستان تونی و ساموئل نشان داد که علاقه واقعی می‌تواند فراتر از هر چیز دیگری باشد.

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید