اخباراخبار کانادا

دولت انتاریو از کلمات رمزی برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی استفاده کرده است

رسوایی آزادسازی اراضی واقع در کمربند سبز انتاریو برای ساخت و ساز، همچنان گریبان دولت انتاریو را رها نمی کند. طبق گزارشی که اخیرا از طریق قانون آزادی دسترسی به اطلاعات (FOI) منتشر شده است، دولت استانی عمدا بحث های پیرامون فروش زمین های حفاظت شده را با بکاربردن کلمات رمز، پنهان کرده است تا از اشاره مستقیم به این طرح بحث برانگیز امتناع کند. 

حزب نیو دموکرات انتاریو پس از به دست آوردن اسناد و مدارک از طریق FOI، استفاده دولت داگ فورد از کلمات رمزی از جمله Special Project ، کد اختصاری SP و G برای Greenbelt (کمربند سبز) را مورد انتقاد قرار داده است. 

این یافته ها، ماه ها پس از عقب نشینی داگ فورد از طرح بحث برانگیز فروش اراضی کمربند سبز به توسعه دهندگان بزرگ املاک، در واکنش به مخالفت ها و فشارهای عمومی، منتشر شده اند. 

نیو دموکرات ها می گویند کلمات رمز در تقریبا 3800 برگ از سوابق دولتی، از جمله مکاتبات بین دفتر داگ فورد و وزارت امور شهرداری ها و مسکن یافته شده است. برای مثال در ایمیل های ارسال شده توسط پاتریک ساکویل (رئیس فعلی دفتر داگ فورد) به رایان آماتو، رئیس سابق ستاد امور شهرداری ها و استیو کلارک وزیر مسکن، به کمربند سبز با کلمات رمز G و SP اشاره شده است. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید