اخباراخبار کانادا

اعتماد مردم به دولت انتاریو خدشه دار شده است! 

اگر احساس می ‌کنید انتاریو در حال فروپاشی است، تنها نیستید.  نظرسنجی جدید نشان می ‌دهد بسیاری از ساکنان استان نگران آینده آن می باشند. 

نظرسنجی موسسه Angus Reid برای دریافت نقطه نظرات شهروندان در سراسر کشور درباره دولت های استانی خود و مقایسه نتایج به دست آمده با نظرسنجی مشابه در سال 2019، انجام شد. 

جای تعجب نیست که شهروندان کمتری از عملکرد دولت های استانی در مورد مراقبت های بهداشتی، آموزش، مسکن، هزینه های زندگی و موضوعات دیگر، رضایت داشتند.  

در مقیاس ملی، شاهد کاهش 15 درصدی میزان رضایت از دولت ‌های استانی طی پنج سال گذشته هستیم. بیشترین کاهش در استان های ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، کبک، نیوبرانزویک و اننتاریو مشاهده شده است. 

شهروندان کانادایی بیشترین نارضایتی را از عملکرد ضعیف دولت استانی خود در زمینه مراقبت های بهداشتی داشتند. این نارضایتی در انتاریو نیز مشهود است. استانی که مدتی است روند خصوصی سازی بخش مراقبت های بهداشتی را پیش گرفته است. 

بیمارستان ها در سراسر استان با کمبود پزشک و کادر درمانی روبرو هستند و عدم دسترسی میلیون ها شهروند به پزشک خانواده به یک معضل جدی تبدیل شده است.  

همچنین نگرانی های جدی در مورد احتمال خصوصی سازی LCBO، انتقال دفاتر Service Ontario به خرده فروشی ها، آزادسازی بخش هایی از کمربند سبز برای ساخت و ساز و سیاست های محیط زیستی، وجود دارد، که کارنامه ضعیفی را برای دولت داگ فورد ایجاد کرده اند.

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید