اخباراخبار کانادا

پیشتازی دولت محافظه کار داگ فورد نسبت به لیبرال های انتاریو

نظرسنجی جدید Liaison Strategies نشان می دهد که داگ فورد و دولت محافظه کار پیشرو، نسبت به بانی کرامبی، رهبر جدید لیبرال ها، برتری دو رقمی دارد. 

طبق نتایج به دست آمده، حدود 34 درصد از پاسخ دهندگان گفتند در انتخابات آتی به محافظه کاران پیشرو رای خواهند داد. در حالی که حزب لیبرال انتاریو حمایت 24 درصدی را دریافت کرد. سهم نیو دموکرات ها فقط 16 درصد بود. 

دیوید والنتاین، مدیر راهبردهای ارتباطی Liaison Strategies گفت: این یک برتری 10 امتیازی قوی برای محافظه کاران در سراسر استان است. 

نظرسنجی نشان داد لیبرال ها در حال حاضر برتری تقریبا 1 درصدی نسبت به محافظه کاران در شمال انتاریو دارند، در حالی که دولت فورد در شرق، مرکز، جنوب و جنوب غرب انتاریو از حمایت بیشتری برخوردار است. 

والنتین گفت: همه اینها بدین معناست که حزب محافظه‌ کار استانی عملکرد خوبی دارد، اما در حاشیه امنیت کامل قرار ندارد. 

این نظرسنجی همچنین حاوی پرسش هایی درباره کافی یا ناکافی بودن ساخت و ساز مسکن در انتاریو بود. در پاسخ به این سوال که آیا امروز در مقایسه با پنج سال قبل،  مسکن بیشتر یا کمتری در انتاریو ساخته می شود، 41 درصد از پاسخ دهندگان میزان آن را تقریبا مشابه ارزیابی کردند. اما حدود 40 درصد اعتقاد داشتند دولت محافظه کار انتاریو، در مقایسه با دولت فدرال و شهرداری ها، بیشترین تلاش را برای ایجاد مسکن جدید انجام داده است. 

نظرسنجی مورد اشاره در روزهای 8 و 9 مارچ با شرکت بیش از 1200 انتاریویی انجام شد.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید