مقالاتمقالات اجتماعی

صحبت های سوفی ترودو، همسر سابق نخست وزیر کانادا در مورد علت جدا شدنش

سوفی ترودو، 48 ساله، داستان های جالبی از ازدواج قبلی اش را در کتاب جدید خود به اشتراک می گذارد. او از اظهار نظر در مورد رابطه خود با دکتر بتولی که یک جراح اطفال است خودداری کرد. سوفی ترودو همسر سابق نخست‌وزیر کانادا جاستین ترودو، برای اولین بار در یک مصاحبه رسمی در مورد جدایی غیرمنتظره شان صحبت کرده و از برنامه‌های آینده اش نیز رونمایی کرد. در کتاب اخیرش که پیش از جدایی منتشر شد، سوفی ترودو ۴۸ ساله با ذکر خاطرات شخصی در مورد ازدواج نامناسبش با جاستین، در مورد نبردش با اختلال غذاخوری نیز صحبت کرده بود. پس از پایان ۱۸ سال زندگی مشترک با جاستین ، سوفی حالا وقت خود را صرف برنامه‌هایی مثل تبلیغ کتاب، برگزاری کلاس های یوگا می کند. در مصاحبه با روزنامه تایمز، در مورد جدایی از جاستین گفت: «ما نیاز نیست روابط  مان را قطع کنیم تا بتوانیم زندگی و فکرمان را سازماندهی مجدد کنیم. البته سوفی تأکید کرد که با جاستین همچنان رابطه صمیمانه‌ای به‌عنوان یک خانواده دارند. او از صحبت درباره رابطه‌اش با جراح اطفالی که گمان می‌رود پیش از اعلام جدایی عاشقش شده بود، خودداری کرد. 

سوفی در فاصله نه چندان دوری از همسر سابقش زندگی می‌کند و مراقبت سه فرزند کوچکشان یعنی کساویر ۱۶ ساله، الا-گریس ۱۵ ساله و هادرین ۱۰ ساله را برعهده دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که تا زمان اعلام تصمیم جاستین و سوفی برای جدایی، سوفی رابطه‌ای را با جراح اطفال اتاوایی، مارکوس بتولی آغاز کرده بود. اما در مصاحبه اخیرش به شایعات مطرح شده پاسخ نداد و افزود که میان او و جاستین هیچ رازی وجود ندارد. اما او از بازگویی تجربیات شخصی عمیق خود در کتاب جدیدش “نزدیک‌تر به هم، شناخت خودمان، دوست داشتن یکدیگر” امتناع نکرد.  به عنوان مثال سوفی در مورد فرمی صحبت می‌کند که پیش از جدایی شان پر کرده بود. او در قسمتی از این فرم نوشته بود: از اینکه شریک زندگی اش علاقمند به کس دیگری شود، می‌ترسد. 

هنگامی که سوفی به عنوان همسر اول نخست‌وزیر کانادا خدمت می‌کرد، با برخی رهبران جهانی از جمله کسانی که “حس شوخ‌طبعی ممتازی داشتند” دیدار داشت. او در مورد میشل اوباما همسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: او شوخ‌طبع است. حس شوخ‌طبع بسیار خوبی دارد و همچنین ارزش‌های عمیقی دارد که من به آنها احترام می‌گذارم. اما در مورد رابطه‌اش با مگان،دوشس ساسکس، محافظه کارانه جواب داد و گفت: او را می‌شناسم… اما زمان زیادی با هم نگذرانده‌ایم. سوفی سپس گفتگو را به سمت کیت میدلتون، خواهرزن مگان، برد و اعلام کرد که وقتی اخیراً از بیماری سرطان این شاهدخت آگاه شد “قلبش شکست.” سوفی افزود که حالا زندگی نسبتاً عادی‌ در اتاوا دارد و بر یوگا، درمان و مدیتیشن و همچنین بر روی بزرگ کردن سه فرزندش تمرکز کرده است. سوفی می گوید با اینکه زندگی‌ام تغییر کرده، اما به خاطر عشقی که به کودکان و خانواده‌ام دارم، شادمانم. آن‌ها باعث می‌شوند هر روز زندگی‌ام بهتر شود.

 

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید