اخباراخبار کانادا

ساکنان شمال انتاریو بر سر دوراهی پرداخت صورتحساب یا خرید مواد غذایی! 

ورونیکا هیلیارد می‌ گوید سال گذشته فقط چهار بار به خواربار فروشی رفت، زیرا مجبور بود بین پرداخت صورتحساب ها یا پر کردن یخچال، یکی را انتخاب کند. 

این سالمند ساکن تاندر بی – انتاریو، می گوید: همیشه صورتحساب هایم را پرداخت کرده ام و اگر نپردازم ممکن است خانه ام را از دست بدهم. دیگر وسع خرید مواد غذایی را ندارم. 

ناامنی غذایی در شمال غرب انتاریو افزایش یافته و بسیاری از ساکنان کم درآمد را تحت تاثیر قرار داده است. 

هزینه مواد غذایی یک خانواده چهار نفره در منطقه Thunder Bay District در سال 2023 حدود 1200 دلار در ماه بود که 15 درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

این هزینه برای ساکنان منطقه شمال غرب (شامل کنورا و Rainy River) حدود 1400 دلار در ماه است که 9 درصد بالاتر از سال 2022 است. 

مردم نباید بیش از 15 درصد درآمد خود را صرف خرید مواد غذایی کنند، با این حال یک خانواده چهار نفره در منطقه Thunder Bay که به مستمری Ontario Works متکی است، تقریبا 43 درصد درآمد خود را برای آن خرج می کند. 

خانوارهای تک والد (زنان) با فرزندان زیر 18 سال، سیاه پوستان و افراد بومی و دیگر رنگین پوستان، با نرخ بالاتر ناامنی غذایی روبرو می باشند. 

مایکل کویبل، مدیر اجرایی Dew Drop Inn، که وعده های غذایی روزانه ارائه می کند، گفت این سازمان در سال 2024 به 2000 فرد بیشتر از سال 2023، خدمات ماهانه ارائه می دهد. نزدیک به 60 درصد از مشتریان آنها بالای 60 سال سن دارند. او گفت: پس از پرداخت اجاره، صورتحساب آب و برق و هزینه های دیگر، پول کمی برای خرید مواد غذایی باقی می ماند. 

در حالی که مبلغ کمک های اجتماعی افزایش یافته و حداقل دستمزد در انتاریو در اکتبر سال جاری به 17/20 دلار افزایش می یابد، اما این افزایشات برای همگام شدن با تورم کافی نیست و دستمزد قابل زندگی در Thunder Bay باید حداقل 19/80 دلار در ساعت باشد. 

آژانس بهداشت عمومی تاندربی، خواهان ایجاد یک چهارچوب ملی برای پرداخت درآمد پایه تضمین شده در کانادا می باشد. 

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید