اخباراخبار کانادا

تورنتو در حال حاضر گران تر از نیویورک و میامی! 

طبق گزارش  Zoocasa، بازارهای مسکن سراسر آمریکای شمالی تحت تأثیر افزایش نرخ بهره و موجودی پایین قرار گرفته ‌اند. هزینه زندگی در بیشتر شهرهای آمریکای شمالی در حال افزایش است اما درآمد متوسط با سرعت کمتری افزایش می یابد. 

در سال 2021، متوسط درآمد خانوار در ایالات متحده 75149 دلار آمریکا و در کانادا 54074 دلار آمریکا (73000 دلار کانادا) بود. تفاوت بین دو کشور تنها زمانی آشکارتر می شود که میانگین قیمت مسکن در کشور بررسی شود.

بر اساس این گزارش، میانگین قیمت خانه در کانادا همچنان 30 هزار دلار بالاتر از ایالات متحده در سال 2022 بود، حتی با وجودی که درآمد متوسط خانوارهای کانادایی 20 هزار دلار کمتر بود. 

Zoocasa  میانگین قیمت خانه، درآمد متوسط و حداکثر استطاعت در شهرهای عمده آمریکای شمالی را تجزیه و تحلیل کرده است. طبق گزارش جدید، نیویورک، میامی، نشویل، فینیکس، دالاس، هیوستون و فیلادلفیا از تورنتو مقرون بصرفه تر هستند. 

اگرچه از نظر درآمد متوسط، تورنتو با دالاس قابل مقایسه است، اما به گفته آژانس املاک و مستغلات میانگین قیمت خانه در تورنتو 718 هزار و 519 دلار و در دالاس تنها 393 هزار و 650 دلار است. 

با وجود این، همه این خبرها برای کانادا بد نیست، زیرا افراد با درآمد متوسط در کلگری، وینیپگ، ادمونتون، ساسکاتون و سنت جان می توانند میانگین قیمت فعلی مسکن را در شهر خود بپردازند.

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید