اخباراخبار کانادا

در این بانک غذا، خبری از گوجه فرنگی تازه و کنسرو گوشت نیست! 

 

ناتان مان در حالی که در صف بانک غذا در نیو گلاسکو – نووا اسکوشیا ایستاده است با خبرنگاران درباره دلیل حضورش در آنجا صحبت کرد. او که در ابتدا مایل به گفتگو نبود، تغییر عقیده داد و گفت: این من نیستم که باید خجالت بکشم. این سیاستمدران حاکم هستند که باعث شده اند هزینه های سرسام آور زندگی مردم را از تامین غذای روزانه عاجز کند. 

مان گفت همزمان در سه شغل – در یک شرکت فناوری اطلاعات، در یک پیتزایی (بصورت نیمه وقت) و همچنین به عنوان مدرس موسیقی- کار می کند. مان می گوید هربار که به آنجا می آید با تعداد بیشتری مراجعه کننده روبرو می شود. 

طبق گزارش بانک غذای Pictou County، سفارشات از بانک غذا با بیش از 30 درصد افزایش، از 5750 در سال 2020 به 7549 در سال 2023 رسیده و بین 1 ژانویه تا 11 اکتبر سال جاری، 6117 سفارش ثبت شده است. 

با افزایش تقاضا و قیمت مواد غذایی، بانک های غذا قادر به ارائه برخی اقلام غذایی از جمله کنسرو گوشت، گوجه فرنگی، ذرت و آب میوه، نیستند. متاسفانه عرضه مواد غذایی به کالاهای ضروری مانند شیر، کره بادام زمینی، تخم مرغ، بلغورجو دو سر، غلات، سوپ و پاستا محدود شده است. 

بانک غذا همچنین مجبور شده سیاست سختگیرانه یک مراجعه در ماه را اعمال کند. 

مودوک آدکوکونبو و خانواده اش شش ماه پیش به نیو گلاسکو نقل مکا  کردند. او با توجه به داشتن دو کودک مدرسه ای، مجبور است بودجه محدودش را حفظ کند. 

جیمی گریور که بی خانمان است می گوید مواد غذایی تحویل شده توسط بانک فقط برای دو هفته کفایت می کند. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید