اخباراخبار کانادا

ویدیوی سرقت خشونت آمیز در تورنهیل و فرار مظنونان با چمدان پر از پول

پلیس تورنتو ویدئویی از سرقت خشونت‌ آمیز و هدفمند در تورنهیل را که درست بعد از ساعت 5 بعد از ظهر 8 اکتبر رخ داد، منتشر کرده است.

این سرقت در پلازای تجاری در نزدیکی خیابان یانگ و خیابان Meadowview رخ داد. قربانی سرقت در حال عبور از پلازا بود که وسیله نقلیه وی توسط یک اتومبیل شاسی بلند لکسوس سفید و یک مرسدس بنز سفید محاصره شد.

در این ویدیو سه مظنون با لباس های تیره در حال لگذ زدن به درب سمت راننده اتومبیل قربانی دیده می شوند. در نهایت درب باز شده و راننده بیرون کشیده شده و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. یکی از سارقان چمدان دستی حاوی مقدار نامعلومی پول نقد را از اتومبیل قربانی بیرون آورده و مظنونان با دو اتومبیل صحنه جرم را ترک می کنند. قربانی در این حمله، جراحات جزئی برداشته است.

مظنونان، سه مرد با لهجه خاورمیانه ای توصیف شده اند. اتومبیل لکسوس با پلاک DCDL 270 اوایل همان روز در تورنتو به سرقت رفته بود. اما پلاک CKDY 286 برای بنز ثبت نشده نبود.  

به گفته پلیس سرقت هدفمند بوده است. از افراد مطلع خواسته شده با پلیس ناحیه یورک با شماره تلفن 1- 866-876-5423 داخلی 6630 یا بطور ناشناس با Crime Stoppers تماس بگیرند.

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید