اخباراخبار کانادا

عکس جدید UFO در آسمان کانادا، قبل از سرنگونی توسط جنگنده آمریکایی

 

تصویری که به تازگی منتشر شده UFO را نشان می دهد که در سال 2023 توسط یک جت جنگنده آمریکایی بر فراز کانادا سرنگون شد. این تصویر ابهامات بیشتری را پیرامون جسم شناور بر فراز منطقه یوکان ایجاد کرده است. 

CTV News تصویر را از طریق قانون آزادی دسترسی به اطلاعات از وزارت دفاع کانادا به دست آورده است. در آن، تصویر تار یک شیء مشکوک استوانه ای در ارتفاع 40 هزار فوتی یوکان در فوریه 2023 ثبت شده است. 

همانطور که گفته شد یک جت F-22 آمریکا این شیء پرنده را که برای اولین بار هشت روز قبل بر فراز آلاسکا در حال پرواز بود، در 11 فوریه 2023 در آسمان کانادا سرنگون کرد. 

مقامات ایالات متحده و کانادا هنگامی که UFO وارد حریم هوایی کانادا شد ردیابی آن را آغاز کردند و نخست وزیر جاستین ترودو دستور ساقط کردن آن را درست بعد از ساعت 4:50 بعد از ظهر داد. یک خلبان آمریکایی با موشک AIM 9x ماموریت را انجام داد. 

این شیء که قبلاً به عنوان یک بالون فلزی کوچک توصیف شده بود، یکی از سه مورد دیگر مشاهده شده در آمریکای شمالی بود. بین 10 و 12 فوریه، سه شیء شناور بر فراز آمریکای شمالی، قبل از سقوط بر فراز آلاسکا، یوکان و دریاچه هوران، مشاهده شدند. همه آنها کوچکتر از بالون جاسوسی چینی بودند که 4 فوریه 2023 بر فراز کارولینای جنوبی منهدم شد. 

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید