اخباراخبار کانادا

کانادایی ‌های ساکن آمریکا چه چیزی را در مورد زندگی در کانادا ترجیح می دهند؟ 

واقعا هیچ کجا مثل خانه نمی شود، به خصوص برای کانادایی هایی که مدت طولانی در آمریکا زندگی کرده اند. طبق گزارش وزارت امور خارجه کانادا، حدود 800 هزار شهروند کانادایی در ایالات متحده زندگی می کنند. اما کسانی که مدت طولانی از کانادا دور بوده اند، چه چیزی را در مورد زندگی در کانادا ترجیح می دهند؟ دست اندرکاران Reddit نظرسنجی را برای جمع آوری نقطه نظرات کاربران انجام داده اند. 

کیفیت غذا

تعجب آور نیست که مردم بگویند دلشان برای غذاهای کانادایی مانند پوتین تنگ شده است، اما در کمال تعجب، چیزی که کانادایی ها در ایالات متحده بیش از همه حسرت آن را می خورند، وعده های غذایی منظم و غذاهای فرآوری شده با کیفیت بالا است. اکثر آنها معتقدند آمریکایی ها کمیت را با کیفیت غذا اشتباه می گیرند و پرس های بزرگ غذا را دوست دارند. 

برخی دیگر معتقدند کیفیت مواد غذایی فرآوری شده در کانادا به دلیل وجود قوانین سختگیرانه تر در مورد مواد تشکیل دهنده و افزودنی ها، بهتر می باشد. 

احساس امنیت

یکی از کانادایی‌ های ساکن نیویورک گفت زندگی در کانادا را به دلیل امنیت بیشتر، ترجیح می دهد.  

مراقبت های بهداشتی

یکی از کانادایی ها که 20 سال در سانفرانسیسکو و فینیکس زندگی کرده است، امسال به ساسکاتون نقل مکان کرد. او یکی از دلایل بازگشت خود را مراقبت های بهداشتی کانادا ذکر کرد و گفت هرچند ساسکاتون در مقایسه با تورنتو و ونکوور کوچکتر است، اما در صورت بستری شدن در بیمارستان نباید نگران ورشکسته شدن خود باشید. 

تعادل بین کار و زندگی

یک آمریکایی که به کبک نقل نقل مکان کرده با نظر بسیاری از کانادایی ها موافق است که شیوه زندگی در اینجا بسیار سالم تر از ایالات متحده است و تعادل بین کار و زندگی وجود دارد.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید