اخباراخبار کانادا

قیمت اجاره در تورنتو ارزان ‌تر شده ولی در شهر دیگر انتاریو گران تر! 

اجاره بها در تورنتو منعکس کننده تحولات بسیار کمی است که در بازار املاک و مستغلات منطقه در حال انجام است. به ویژه در بخش کاندومینیوم. 

مستاجران در تورنتو و همچنین سایر مناطق، از جمله همیلتون، اکنون از نرخ ماهیانه پایین تری برای آپارتمان (در مقایسه با اوایل تابستان و دوره مشابه در سال گذشته) برخوردار هستند. 

اما، طبق آخرین گزارش اجاره ملی از Zumper، ساکنان مناطق مجاور چندان خوش شانس نیستند، زیرا میانگین هزینه اجاره در سایر نقاط استان به شدت افزایش می یابد.

طبق این گزارش، متوسط ​​اجاره بهای واحد یک خوابه در ماه آگوست در تورنتو، 0.8 درصد ارزان تر و میانگین اجاره واحد دو خوابه 0.3 درصد ارزان تر از ماه جولای بود. 

 

 

Screenshot

هرچند این کاهش در تورنتو ممکن است چشمگیر نباشد، اما کسانی که در بری زندگی می کنند، شاهد افزایش سرسام آور اجاره بهاء در مقایسه با آگوست 2023 بودند. 

در گزارش Zumper به 15 گران ترین مراکز شهری کانادا برای اجاره نشینی اشاره شده است. 

اجاره واحد یک خوابه در شهر کوچکتر بری که حدود یک ساعت و نیم با مرکز شهر تورنتو فاصله دارد، 18.2 درصد بیشتر از آگوست سال گذشته بود. هزینه ماهانه واحد دو خوابه نیز بطور متوسط 7.3 درصد افزایش یافته است. 

تنها شهر دیگری که شاهد جهش دو رقمی اجاره بهاء بود، کینگستون – انتاریو بود. متوسط  اجاره واحد یک خوابه در مقایسه با سال گذشته،  13 درصد و برای واحد دو خوابه 16 درصد افزایش داشت. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید