اخباراخبار کانادا

انصراف جاگمیت سینگ از حمایت برنامه مالیات کربن دولت ترودو! 

جاگمیت سینگ، رهبر حزب نیو دموکرات، پس از خروج از توافقنامه اعتماد و عرضه با دولت لیبرال توردو، ضربه دیگری به لیبرال ها وارد کرد و گفت که حزب او دیگر از طرح مالیات کربن ترودو حمایت نمی کند. 

سینگ در یک کنفرانس مطبوعاتی، ضمن اذعان به انصراف خود، رویکرد لیبرال ها و حزب محافظه کار در قبال مالیات کربن را مورد انتقاد قرار داد و وعده ارائه گزینه ای سوم را داد. سینگ گفت حزب اش با سیاست لیبرال ها مبنی بر اعطای معافیت به استان های آتلانتیک کانادا مخالف است و او رویکردی را ترجیح می دهد که همه مشاغلی که کربن منتشر می کند را مجازات کند و در عین حال کارگران را از تاثیرات این مجازات ها مصون نگه دارد. 

سینگ از سیاست های زیست محیطی پیر پویلیور، رهبر حزب محافظه کار انتقاد کرد و این ادعای نادرست را تکرار کرد که رهبر محافظه کاران از کسب و کارهای آلاینده محیط زیست حمایت می کند! 

در حالی که پویلیور اعلام کرده در صورت پیروزی در انتخابات مالیات کربن دولت ترودو را لغو می کند، اما هرگز ادعا نکرده است که مقررات تجاری را که آلودگی محیط زیست را محدود می کند را لغو خواهد کرد. یادآور می شود که محافظه کاران در سال 2021 لایحه ای برای ممنوعیت تخلیه زباله های سمی ارائه کردند که توسط همین حزب نیو دموکرات رد شد. 

سینگ و NDP هنوز برنامه مشخصی برای حفاظت از محیط زیست و کاهش انتشار کربن ارائه نداده اند، اما سینگ می گوید که حزب اش در حال کار بر روی آن است. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید