اخباراخبار کانادا

هک شدن شبکه Park’N Fly و سرقت اطلاعات شخصی 1 میلیون مشتری کانادایی 

یک ارائه کننده خدمات پارکینگ فرودگاهی به حدود یک میلیون مشتری کانادایی در مورد به خطر افتادن اطلاعات شخصی آنها در حمله هکری در ماه گذشته هشدار داد. 

Park’N Fly در بیانیه ای که به CTV News تورنتو ارسال کرد، تایید نمود که یک شخص ثالث از طریق یک VPN راه دور غیر مجاز، در فاصله 11 و 13 جولای به شبکه های شرکت نفوذ کرده است. 

اطلاعات شخصی سرقت شده شامل نام، آدرس ایمیل، آدرس پستی و شماره کارت Aeroplan و CAA تقریبا یک میلیون مشتری کانادایی است. اما اطلاعات کارت اعتباری مشتریان به همراه رمز عبور کاربران در سرور شرکت تحت تاثیر قرار نگرفته اند. 

شرکت می گوید 1 آگوست متوجه هک شدن سیستم شبکه شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. کارلو مارلو، مدیر اجرایی شرکت گفت این شرکت متعهد به شفاف سازی است و یکپارچگی سیستم های خود را در اولویت قرار می دهد. مارلو در بیانیه ای آورد: امنیت مشتریان ما در درجه اول اهمیت قرار دارد. در حالی که عمیقا از نگرانی های ایجاد شده متاسف هستیم، به مشتریان ارزشمند خود اطمینان می دهیم که  تمام اقدامات لازم برای حفاظت از اطلاعات شخصی آنها را انجام خواهیم داد. 

شرکت اعلام کرد از زمان هک شدن سیستم شبکه، نظارت های امنیتی خود را افزایش داده و نرم افزار ضد ویروس شبکه را به روز رسانی نموده است. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید