اخباراخبار کانادا

مقایسه قیمت مواد غذایی در کانادا با سایر کشورهای جهان

همگان از گرانی مواد غذایی در کانادا آگاه هستند، اما اگر کنجکاو هستید که قیمت ها در سایر کشورهای جهان را بدانید، این مقاله را مطالعه کنید.

 

قیمت ها در فیلیپین در مقایسه با والمارت کانادا

مقایسه قیمت های مواد غذایی در فروشگاه های زنجیره ای Shopwise  در فیلیپن با قیمت های موجود در Walmart Canada نشان داد، در حالی که برخی از اقلام به طرز شگفت آوری در فیلیپین گران تر بودند (از جمله معادل 7 دلار کانادا برای یک کیلوگرم سیب زمینی سرخ شده)، اما قیمت برخی دیگر از کالاها تقریبا با کانادا برابری می کند. قیمت نان سفید 600 گرمی در فیلیپین 85 پزو (معادل 2.05 دلار کانادا) و در کانادا 2.97 دلار است. 

 

قیمت ها در والمارت مکزیک در مقایسه با والمارت کانادا

در بازدید از والمارت مکزیک، قیمت 10 ماده  غذایی اساسی با والمارت کانادا مقایسه شد. برای  مثال قیمت 100 گرم پنیر رنده شده در مکزیک معادل 1.78 دلار کانادا و در والمارت کانادا 1.71 دلار بود. 

 

استرالیا در مقایسه با  No Frills Canada 

در سفری به استرالیا به یک Coles در بریزبن و یک مترو (که متعلق به Woolworths است) در ملبورن رفتیم تا قیمت‌ ها را با سوپرمارکت‌ های تخفیف ‌دار  No Frills   در کانادا مقایسه کنیم.

یک کارتن 12 تایی تخم ‌مرغ بزرگ در مترو 5.50 دلار استرالیا  (حدود 5.01 دلار کانادا) و در مقابل یک بسته تخم مرغ بزرگ قهوه ای برند President’s Choice در کانادا 6.99 دلار قیمت داشت. 

 

کروگر آمریکا در مقایسه با  Canadian Superstore

در کروگر، قیمت یک کیسه سه پوندی نارنگی 4.99 دلار آمریکا (معادل 6.79 دلار کانادا) و در  سوپراستور کانادا 8.99 دلار کانادا بود. 

 

جامائیکا در مقایسه با کانادا

یک بسته کاهو در جامائیکا 643.60 دلار (معادل 5.60 دلار کانادا) و در والمارت کانادا 3.47 دلار بود. 

 

فرانسه در مقایسه با کانادا

یک بسته 1 کیلوگرمی سیب زمینی در سوپرمارکت های زنجیره ای فرانسوی Carrefour به قیمت 0.99 یورو (معادل 1.46 دلار کانادا) و در والمارت کانادا 2.26 دلار کانادا بود. 

 

انگلیس در مقابل کانادا

یک کاربر Reddit می گوید بطور کلی، قیمت ها در کانادا حدود 50 درصد گران تر از انگلستان است. 

برای مثال قیمت یک بسته 1 کیلوگرمی ماکارونی در فروشگاه زنجیره ای Tesco در انگلستان 1.29 پوند و در کانادا 2.21 دلار است.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید