اخباراخبار کانادا

کمبود مسکن و بحران مراقبت های بهداشتی در دستور کار اجلاس شهرداران انتاریو

شهرداران از سراسر انتاریو برای کنفرانس سالانه انجمن شهرداری‌ های انتاریو (AMO) در اتاوا گرد هم آمده اند.

در صد و بیست و پنجمین دوره کنفرانس، بیش از 2500 شرکت کننده – از جمله شهرداران، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری – گرد هم آمده اند تا در مورد مسائل و چالش هایی که جوامع سراسر انتاریو با آن مواجه هستند بحث کنند.

موضوعات مورد بحث شامل کمبود مسکن، اپیدمی مواد مخدر، تغییرات آب و هوایی، زیرساخت های در حال فروپاشی، دسترسی به مراقبت های بهداشتی و غیره می باشد. در این کنفرانس بیش از 60 نفر، از جمله داگ فورد (رئیس دولت انتاریو)، سیلویا جونز (وزیر زیر ساخت)، کینگا سورما (وزیر امور شهر و پل کالاندرا (وزیر مسکن) سخنرانی کرده و نمایندگان فرصت تعامل مستقیم با وزارتخانه ها را خواهند داشت. 

از آنجایی که شرکت کنندگان در این کنفرانس دیدگاه ها و ایده های متفاوتی دارند و از پیشینه های مختلفی می آیند، احتمال ارائه شدن راه حل های نوین و ابتکارات موثر وجود دارد. 

در انتاریو – بر خلاف هر بخش دیگر از کانادا –  از شهرداری ‌ها انتظار می ‌رود که خود مسائل اجتماعی و اقتصادی سیستماتیکی که در حوزه استانی و ملی هستند را، حل کنند. این رویه باعث شده است شهرداری ها تحت تاثیر چالش های جدی، از افزایش کمپ های بی خانمانان و بحران اعتیاد که به تنهایی قادر به رفع آن نیستند، قرار بگیرند. 

باید منتظر شد و دید گردهمایی سیاستگذاران شهری و استانی در اتاوا چه پیامد مثبتی برای انتاریو و ساکنان آن خواهد داشت. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید