اخباراخبار کانادا

کرایه 7 دلاری تاکسی برای این زن انتاریویی 7500 دلار تمام شد! 

یک زن اهل لندن- انتاریو، در حین بازدید از تورنتو در ماه گذشته، حدود 7500 دلار از دست داد. 

لیآن بیوکمین به CTV News تورنتو گفت: با دوستانم به تورنتو آمدم تا نمایش موزیکال تینا ترنر را ببینم. پس از پایان نمایش، حوالی 11 شب برای گرفتن تاکسی و رفتن به ایستگاه یونیون اقدام کردم. یک سدان مشکی که روی سقف آن علامت تاکسی نصب شده و همانجا پارک شده بود را گرفتم. پس از یک سفر کوتاه، بابت کرایه 7 دلاری، یک اسکناس 10 دلاری به راننده دادم، اما گفت پول نقد نمی پذیرد. 

بیوکمین با اکراه مبلغ را با دبیت کارت پرداخت کرد و به راه خود رفت. تا اینکه روز بعد متوجه شد در مجموع 7485 دلار از طریق کلاهبرداری روی کارت چارج شده است.  

انجمن تاکسی کانادا نیز به افزایش کلاهبرداری ها اذعان دارد و آن را تا حدودی به فروش تابلوهای تاکسی در وب سایت هایی مانند آمازون نسبت می دهد. 

مارک آندره وی، دبیر انجمن گفت: هر کسی می تواند یکی از این تابلوها را روی اتومبیل خود نصب کند و خود را راننده تاکسی جا بزند. اگر راننده ادعایی از پذیرفتن پول نقد امتناع کند، باید مشکوک شوید. 

آندره وی همچنین گفت با آمازون تماس گرفته و خواسته فروش این علائم و تابلوها را متوقف کند، اما آمازون ادعا می کند فروش آنها قانونی است. 

وی به مسافران توصیه کرد هنگام گرفتن تاکسی، پلاک اتومبیل را چک کنند و به دنبال نام شرکت تاکسیرانی روی بدنه یا کد مخصوص روی گلگیر سمت راست یا گلگیر عقب باشند. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید