اخباراخبار کانادا

کانادایی ها می توانند انتظار افزایش دستمزد را داشته باشند 

اگر از حقوق و دستمزد فعلی خود ناراضی هستید، ممکن است سال آینده یک افزایش قابل توجه در راه باشد.

طبق نظرسنجی سالانه پیش بینی حقوق و دستمزد Telus Health ، در سال 2025 میانگین حقوق پایه برای کارمندان غیر اتحادیه در کانادا 3.45 درصد افزایش می یابد. بر اساس گزارش بانک مرکزی کانادا، این به طور قابل توجهی از نرخ تورم فعلی 2 درصدی کانادا بیشتر است.

در بیانیه Telus Health آمده است: تقاضای مداوم برای استعدادهای ماهر، علی‌رغم کاهش فشارهای تورمی بر کارفرمایان، باعث افزایش حقوق و دستمزد تا سال 2025 می ‌شود.

با کاهش نرخ تورم، کارمندان می ‌خواهند قدرت خرید از دست رفته در سال‌ های اخیر را پس بگیرند.

به گزارش این سازمان، پیش ‌بینی ‌ها، ناشی از کمبود نیروی کار است و بر اساس داده های بیش از 355 سازمان کانادایی فعال در صنایع مختلف می باشند. 

این نظرسنجی نشان داد بریتیش کلمبیا در سال آینده با افزایش 3.6 درصدی میانگین حقوق پایه پیشتاز خواهد بود و آلبرتا با 3.54 درصد در رتبه بعدی قرار دارد.

انتاریو و کبک به ترتیب با 3.43 درصد و 3.41 درصد، پس از این دو استان قرار می گیرند. 

نوا اسکوشیا با 2.94 درصد افزایش برای 2024 و 2025  کمترین افزایش پیش‌ بینی ‌شده را در میان استان ‌ها خواهد داشت. 

بیشترین افزایش در صنایعی مانند بخش ساخت و ساز (4.13 درصد)، املاک و مستغلات (3.92 درصد) و خدمات تجاری (3.90 درصد) انتظار می رود. 

از سوی دیگر، اگر در صنایعی مانند مدیریت دولتی (2.75 درصد)، مراقبت های بهداشتی (2.92 درصد) و آموزش (2.93 درصد) کار می کنید، انتظار می رود که کمترین افزایش حقوق را در سال آینده دریافت کنید.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید