اخباراخبار کانادا

وزیر مهاجرت: کانادا باید مانع سوء استفاده از ویزای توریستی شود! 

مارک میلر، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا گفت دولت فدرال باید برای جلوگیری از سوء استفاده از ویزای توریستی توسط افرادی که به کانادا می آیند، اقدامات بیشتری انجام دهد.

وی افزود: ما در طول تابستان اقداماتی را انجام داده ‌ایم، به ‌ویژه برای مقابله با جریان افرادی که وارد کشور می‌ شوند. ولی مشخص است که باید کار قوی تری انجام بدهیم تا مطمئن شویم افرادی که به اینجا می آیند – به ویژه به عنوان بازدیدکننده – این سفر را با این هدف انجام می دهند و نه برای درخواست پناهندگی یا به عنوان راهی برای ورود به آمریکا! 

ماموران گمرک و حفاظت مرزی آمریکا، بین اکتبر 2023 تا آگوست 2024، با 21929 مهاجر ورودی از گذرگاه های مرزی کانادا به ایالات متحده، مواجه شده اند. 17810 نفر از آنها در بخش سوانتون که در امتداد مرز کبک و نیویورک قرار دارد، اقدام به ورود کردند. این تعداد تقریبا بیش از دو برابر 8686 فردی است که در همین دوره زمانی در سال گذشته در جنوب گذرگاه های مرز شمالی آمریکا با کانادا  مشاهده شدند. 

میلر تاکید کرد متقاضیان ویزا از هند ممکن است در آینده با غربالگری های بیشتری روبرو شوند. 

وزیر مهاجرت گفت دولت فدرال در حال بررسی راهکارهای مختلف است. 

اخیرا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، مانند اینستاگرام و تیک تاک، پست هایی منتشر شده که افراد را به پرواز به مونترال و سپس پیاده روی از گذرگاه مرزی به آمریکا، تشویق می کند. 

میلر می گوید در مورد جریان مهاجران با آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی ایالات متحده و دیوید کوهن، سفیر آمریکا در کانادا گفتگو کرده است.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید