علم و دانش

هنجارهای آمریکایی که توسط غیر آمریکایی ها عجیب تلقی می شوند

هنجارها و سنت های فرهنگی آمریکایی بسیاری وجود دارد که غیرآمریکایی ها آنها را کاملا عجیب و غریب می دانند. برخی از آداب و رسوم آنها از نظر اکثریت جهانیان منطقی نیستند. در اینجا برخی از رایج‌ترین هنجارهای آمریکایی که خارجی ها آنها را عجیب می دانند، لیست شده اند. 

وجود پرچم آمریکا در همه جا!

آیا تا به حال متوجه شده اید که پرچم آمریکا در سراسر کشور به طور گسترده وجود دارد؟ آمریکایی ها به ملی گرایی شهرت دارند اما بسیاری از غیرآمریکایی ها از مشاهده گسترده پرچم ستاره دار این کشور شگفت زده می شوند. 

سایز بسیار بزرگ وعده های غذایی

مفهوم سوپر سایز واقعا فقط در ایالات متحده وجود دارد. اندازه وعده های غذایی در این کشور بسیار بزرگتر از سایر کشورهای جهان است. 

تبلیغات داروییدر تلویزیون 

آمریکایی ها به دیدن آگهی تبلیغاتی برای یک داروی نسخه ای عادت دارند. اما تبلیغ دارو در تلویزیون از نظر بسیاری از غیرآمریکایی ها عجیب و نامناسب تلقی می شود.

سوگند وفاداریبه پرچم

غیرآمریکایی ها درک نمی کنند چرا همه کودکان در این کشور مجبورند هر روز بایستند، دست راست خود را روی قلب شان بگذارند و به پرچم آمریکا سوگند وفاداری یاد کنند. 

 

اسپری پنیر! 

بسیاری از کشورهای جهان به پنیرهای ویژه و با کیفیت خود افتخار می کنند. اما پنیر مایع و فرآوری شده که در قوطی اسپری عرضه می شود، پدیده ای بسیار آمریکایی است که بسیاری از مردم جهان آن را دوست ندارند. 

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید