اخباراخبار کانادا

مرد انتاریویی بیش از یک ماه است در یونان ناپدید شده؛ بر سر او چه آمده است؟ 

اریکا کامپوس از بستگان فیلیپ زیایا می گوید این مرد 38 ساله آخرین بار در 12 جولای با خانواده و کارفرمایش ارتباط برقرار گرفت. فیلیپ قرار بود روز بعد برای کوهنوردی به کوه المپوس برود، اما از آن زمان خبری از او نیست. 

فیلیپ، مهندس نرم افزار ساکن میسیساگا – انتاریو،  7 جولای کانادا را به مقصد یونان ترک کرد. اریکا می گوید برادر شوهرش قرار بود از یونان به لهستان برود و در ماه سپتامبر به کانادا بازگردد. 

اریکا می گوید فیلیپ بابت سفر یونان بسیار خوشحال و هیجان زده بود. او طبق عادت حداقل هفته ای یک بار با خانواده اش تماس می گیرد و این بی خبری چند هفته ای از او، غیرعادی است. 

هنگامی که فیلیپ 20 جولای با آنها تماس نگرفت تا تولد برادرزاده یک ساله اش را تبریک بگوید، نگرانی خانواده افزایش یافت. ترس خانواده زمانی بیشتر شد که 26 جولای کارفرمای فیلیپ ادعا کرد او به مدت دو هفته به رایانه شرکت log-in نکرده است. 

خانواه زیایا همان روز با مقامات کانادایی و یونانی تماس گرفته و ناپدید شدن فیلیپ را گزارش کردند. 

وزارت امور خارجه کانادا نزد خبرنگار CP24 تایید کرد که از ناپدید شدن یک کانادایی در یونان مطلع است. 

پلیس یونان Airbnb تحت اجاره فیلیپ در تسالونیکی را جستجو کرده و همه وسایل شخصی او، به جز تلفن همراه و لباس هایی که در روز ناپدیدشدن بر تن داشت، را پیدا کردند.

اریکا می گوید خانواده به شدن نگران است و احتمال ربوده شدن فیلیپ وجود دارد. 

فیلیپ زیایا، با قامت 6 فوت و دو اینچ، وزن 180 پوند و موهای قهوه ای کوتاه می باشد. او مسلط به زبان های انگلیسی و لهستانی و یک گیاهخوار و دوستدار حیوانات می باشد.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید