اخباراخبار کانادا

مبارزه مستاجران تورنتویی با افزایش اجاره بها 

مستاجران یک مجتمع آپارتمانی در تورنتو در حال مبارزه با درخواست صاحب ملک برای افزایش اجاره بها هستند. آنها می گویند تقریبا نیمی از این افزایش برای پوشش هزینه ارزیابی زیست محیطی است که معمولا برای توسعه مجدد ملک انجام می شود. 

امی نایپ که نزدیک به 9 سال است در یکی از 115 واحد موجود در سه ساختمان واقع در نزدیکی بلک کریک درایو و خیابان اگلینتون زندگی می ‌کند، گفت: مضحک است. چرا باید برای چیزی که در واقع به مستاجر مربوط نمی شود، پول بدهیم؟

صاحبخانه‌ های املاک مشمول قانون اجاره مسکونی انتاریو ، می توانند تا سه درصد افزایش در سال را برای کمک به پوشش هزینه‌ هایی مانند تعمیرات اساسی اعمال کنند.

شرکت QMW (مالک ساختمان ها) در بیانیه ای ادعا کرد که این افزایش برای ارتقاء قابل توجه املاک که – مستقیما به نفع مستاجران خواهد بود – می باشد.   در این بیانیه آمده است: این افزایش امکان ارتقاء استانداردهای زندگی برای مستاجران را بهبود می بخشد و برای توسعه مجدد ملک نیست. 

در عین حال شرکت در بیانیه خود در مورد اینکه چه بازسازی ها یا نوسازی های انجام شده اند، اشاره نکرد. 

لازم به ذکر است که ارزیابی محیط زیستی برای به دست آوردن سابقه ای از وضعیت سایت است که معمولا قبل از توسعه مجدد انجام می شود و می تواند به خریداران بالقوه اطمینان خاطر بدهد.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید