اخباراخبار کانادا

زوج انتاریویی بابت خانه ای که 4 سال از عمرش می گذرد، متحمل 500 هزار دلار خسارت شده اند

 

کارولین مایرز 53 ساله و همسرش جیمز دوربان 51 ساله، ساکن فورت ایری – انتاریو، می گویند خانه ای که فقط 4 سال از عمر آن می گذرد، آنقدر بد ساخته شده است که چاره ای جز صرف صدها هزار دلار برای تخریب آن ندارند. 

آنها امیدوار بودند در این خانه که با کار و تلاش خریداری کرده بودند، بازنشسته شوند و دوران سالمندی خود را سپری کنند. اما برنامه های آنها به حالت تعلیق درآمده است. این زوج که از شرکت سازنده به نام Marina Homes شکایت کرده اند، علاوه بر مخارج روزانه، باید صورتحساب وکلا و بازرسان ساختمانی را بپردازند. 

آنها این خانه را در جولای 2021 ، یک سال پس از ساخته شدن خانه، از خریدار اصلی خریداری کردند. اما به زودی با انبوهی از نواقص، از نشتی پنجره ها و سقف گرفته تا کپک زدگی گسترده و یک مشکل بزرگتر روبرو شدند. 

یک شرکت مهندسی که توسط این زوج استخدام شده بود، اوایل امسال تشخیص داد که بنیان ساختمان به اندازه کافی قوی نیست تا وزن خانه را تحمل کند و باید بطور کامل تخریب شود.

این زوج یک شکایت 3 میلیون دلاری را علیه شرکت Marina Homes به جریان انداخته اند.

شرکت در بیانیه دفاعی ادعا می کند که خانه بر اساس قوانین ساختمانی انتاریو ساخته شده و هرگونه آسیب به دلیل تصمیماتی است که صاحبان خانه گرفته اند. از جمله عدم نگهداری یا بازرسی صحیح ملک و امتناع از تعمیرات پیشنهادی مارینا. 

وقتی مایرز و دوربان خانه را در سال 2021 خریدند، بازار فوق العاده رقابتی بود و به همین دلیل تصمیم گرفتند از بازرسی خانه صرف نظر کنند.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید