اخباراخبار کانادا

زن انتاریویی پس از فراموش کردن محل خرید بلیت لاتاری، جایزه اش را از دست داد! 

 

وقتی هدر داگلاس، ساکن اجکس-انتاریو متوجه شد در بازی Lotto 649 مبلغ 1003 دلار برنده شده است هیجان زده شد، اما وقتی نتوانست جایزه اش را دریافت کند، هیجان به سرعت به ناامیدی تبدیل شد. 

هدر که به عنوان داوطلب کار می کند، سفرهای زیادی در سراسر انتاریو انجام می دهد و در هر شهر یا شهرک هنگام پر کردن باک بنزین، بلیت بخت آزمایی می خرد. 

داگلاس بلیت مورد اشاره را در آگوست سال گذشته خریداری کرد و آن را کنار گذاشت تا اینکه در مارچ امسال، پس از چک کردن بلیت متوجه برد 1003 دلاری شد. هرچند این مبلغ چندان قابل توجه نبود، اما داگلاس از اینکه می توانست آن را برای خرید چیزی که می خواست خرج کند، هیجان زده بود. 

هدر به دلیل مشغله زیاد، تنها در ماه جون برای دریافت جایزه اقدام کرد، اما OLG از او خواست محل دقیق خرید بلیت برنده را اعلام کند. چیزی که هدر نتوانست به خاطر بیاورد!

CTV News Toronto جون امسال تجربه مشابه یک مرد انتاریویی از جایزه 1200 دلاری اش را منتشر کرد. این مرد نیز به دلیل فراموش کردن محل خرید بلیت، از دریافت جایزه محروم شده بود. 

سخنگوی OLG در بیانیه ای گفت: در صورت برد مبلغ بالای 1000 دلار، موظف به تایید مالکیت قانونی بلیت هستیم. به عنوان بخشی از فرایند استاندارد، از مدعیان محل خرید بلیت و زمان خرید آن یا اینکه آیا Encore نیز خریداری شده بود یا نه، پرسیده می شود. اگر پاسخ ها با اطلاعات ما مطابقت نداشته باشد، ادعا تحت بررسی مضاعف قرار می گیرد. 

خبر خوب اینکه پس از انتشار گزارش توسط CTV News و در پایان بررسی های OLG ، جایزه 1003 دلاری به داگلاس پرداخت شد. 

توصیه اینکه محل خرید بلیط بخت آزمایی را به خاطر بسپارید و از فروشنده رسید بخواهید. همچنین روی بلیط چیزی جز نام خود را ننویسید. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید