اخباراخبار کانادا

دولت ترودو 9 میلیون دلار برای خرید کاندوی مجلل در نیویورک برای سرکنسول هزینه کرد! 

به گفته منابع متعدد و به گزارش نشنال پست،  دولت لیبرال یک کاندو به مساحت 3600 فوت مربع در محله اعیان نشین نیویورک معروف به Billionaire Row  خریداری کرده تا به عنوان اقامتگاه رسمی جدید تام کلارک، سرکنسول کانادا در نیویورک، استفاده شود. 

این ملک در طبقه یازدهم ساختمان 111 در خیابان 57 غربی، درست در جنوب پارک مرکزی در منهتن قرار دارد و قیمت آن 6.6 میلیون دلار آمریکا یا حدود 9 میلیون دلار کانادا می باشد. این ساختمان که در سال 2021 تکمیل شد،  با 84 طبقه و 435 متر، چهارمین ساختمان بلند در ایالات متحده است. 

اقامتگاه جدید سرکنوسل جایگزین خانه قبلی واقع در شماره 50 خیابان پارک  شده است. ملک قبلی در سال 1961 خریداری شد و به بازسازی قابل توجه نیاز داشت. وزارت امور خارجه کانادا در توجیه خرید اقامتگاه لوکس جدید، از بالا بودن هزینه بازسازی اقامتگاه قبلی صحبت کرد! 

اندرو شیر، از جناح محافظه کار مجلس فدرال با انتشار پیام در X (توییتر سابق) نوشت: در حالی که کانادایی ها نمی توانند خانه بخرند زیرا دولت ترودو هزینه های مسکن را دو برابر کرده است، ترودو 6.6 میلیون دلار برای یک آپارتمان مجلل برای دوست رسانه ای و بازنشسته اش که به عنوان سرکنسول منصوب شده است، هزینه کرد!

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید