اخباراخبار جهان

درخواست جنجالی آزالیا بنکس از تیلور سویفت برای شکایت از ایلان ماسک به دلیل آزار جنسی

آزیلیا بنکس اخیراً در واکنش به اظهارات جنجالی ایلان ماسک خطاب به تیلور سوئیفت، از او خواسته است تا از ماسک به دلیل “آزار جنسی” شکایت کند. ماجرا از آنجا آغاز شد که ماسک در پاسخ به حمایت سوئیفت از کامالا هریس برای ریاست‌جمهوری، پیشنهاد عجیبی مبنی بر “دادن یک کودک” و “مراقبت از گربه‌هایش” به سوئیفت مطرح کرد. این اظهارات با طوفانی از انتقادات روبرو شد و بسیاری آن را نشانه‌ای از “زن‌ستیزی” و “رفتار ناجوانمردانه” ماسک دانستند.

بنکس در توییتی نوشت: “این واقعاً آزار جنسی است و تیلور باید با او مقابله کرده و از او به خاطر مبالغ هنگفتی شکایت کند تا به ثروتمندترین و شکست ناپذیرترین زن در تاریخ موسیقی تبدیل شود” و به این موضوع اشاره کرد که شکایت سوئیفت می‌تواند به او کمک کند تا بخشی از ثروت 250 میلیارد دلاری ماسک را به دست آورد.

این موضوع به شدت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته و حتی دختر ماسک نیز به انتقاد از او پرداخته و اظهاراتش را “زن‌ستیز” و “ناجوانمردانه” خوانده است. سوئیفت هنوز به این اظهارات واکنشی نشان نداده است و هیچ نشانه‌ای از برنامه‌اش برای اقدام قانونی وجود ندارد.

جهان منتظر بود تا سوئیفت در مورد انتخابات نظر خود را اعلام کند، زیرا او در سال ۲۰۲۰ از جو بایدن حمایت کرده بود. او اولین دیدار بین ترامپ و خانم هریس را انتخاب کرد تا به وضوح حمایت خود را از دموکرات‌ها اعلام کند و به شدت به رئیس‌جمهور پیشین به خاطر ادعای نادرستش در مورد حمایت او با مجموعه‌ای از تصاویر هوش مصنوعی انتقاد کرد.اظهارات ماسک درباره سوئیفت پس از آن مطرح شد که او پیشتر درباره “کاهش نرخ تولد” در زمین ابراز نظر کرده و به این نکته اشاره کرد که او “همیشه طرفدار افزایش جمعیت است”. در سال ۲۰۲۲، زمانی که او با سه زن مختلف، نه فرزند داشت، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که “بهترین تلاش خود را برای کمک به بحران کم‌جمعیتی انجام می‌دهم”، در حالی که نامزد معاونت ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواهان، ونس، در گذشته  “زنان بدون فرزند و گربه‌دار” مورد تمسخر قرار داده است.

تیم ترامپ به تازگی از حمایت تیلور سوئیفت چشم‌پوشی کرده و ادعا کرده است که این موضوع نشان‌دهنده ارتباط او با «نخبگان دموکرات» است. کارولین لیویت، سخنگوی کمپین ترامپ، به دیلی‌میل گفت که این نشان می‌دهد حزب دموکرات به نخبگان ثروتمند تعلق دارد.

سوئیفت همچنین اعلام کرده که به کامالا هریس رأی خواهد داد و او را به عنوان یک رهبر توانمند و با ثبات توصیف کرده است. او در پایان بیانیه‌اش خود را به عنوان «زن بی‌فرزند و گربه‌دار» معرفی کرده که به نوعی به انتقادات اخیر اشاره دارد.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید