اخباراخبار کانادا

داگ فورد جسور چیزی که مردم فکر می کنند را بر زبان می آورد! 

در عصری که سیاستمداران از ترس توهین به کسی، می ترسند واضح و با جملات قابل فهم صحبت کنند، داگ فورد با سبکی متفاوت با شهروندان گفتگو می کند.  

راندال دنلی از نشنال پست می نویسد: بیایید با اتومبیل شروع کنیم. فورد طرفدار آن است. انتاریویی ها هم همینطور. بیش از 9 میلیون دستگاه اتومبیل در استان ثبت شده است، با این حال احزاب نیو دموکرات، لیبرال و سبز به اتومبیل ها اهمیت نمی دهند، مگر اینکه الکتریکی باشند! آنها ترجیح می دهند مردم را در سیستم حمل و نقل عمومی و سوار بر دوچرخه ببینند. در حالی که دوچرخه بعید است وسیله نقلیه مناسبی برای میهمانی های اخر هفته باشد. 

فورد به وضوح می خواهد گره کور ترافیک و دشواری رفت و آمد در تورنتو را به یک موضوع انتخاباتی تبدیل کند. او روز دوشنبه با طرحی برای محدود کردن خطوط دوچرخه در خیابان های اصلی و اولویت دادن به اتومبیل ها و کامیون ها شروع کرد.  فورد کاملا معقولانه پیشنهاد کرد که خطوط دوچرخه در خیابان های فرعی باشند. 

این پیشنهاد همانطور که انتظار می رفت واکنش های قابل پیش بینی را به همراه داشت و هیئت تحریریه تورنتو استار و جوئل هاردن، نماینده مجلس از حزب نیو دموکرات را به حمله به او واداشت. 

اما داگ فورد به این اکتفا نکرد و  پس از صحبت در باره لزوم پرچیده شدن کمپ بی خانمان ها و تشویق این افراد به کار و فعالیت و همچنین انتقاد از هیئت آموزش و پرورش تورنتو، با وعده راه حلی جسورانه برای معضل ترافیک تورنتو، هفته را به پایان رساند. 

اگر هدف فورد این بود که خود را به شدت از مخالفان سیاسی اش متمایز کند، پس باید بگوییم ماموریت انجام شد! آنچه او و حزب حاکم وی را متمایز می کند، صحبت کردن در مورد چیزهایی است که برای مردم عادی مهم است. آن هم صحبت به زبانی که مردم آن را می فهمند.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید