اخباراخبار کانادا

حلقه الماس خریداری شده در مکزیک به قیمت 4 هزار دلار، تقلبی بود!

یک زن انتاریویی که با دوست پسرش به مکزیک سفر کرده بود، وقتی متوجه شد حلقه الماسی که به قیمت 4176 دلار در مکزیک خریده بودند، تقلبی بوده و فقط 50 دلار ارزش دارد، شوکه شد. 

این زن تورنتویی که از CTV News خواست هویت اش را مخفی نگه دارد، گفت: نابود شدم. تنها چیزی که مدام به آن فکر می کردم این بود که 4 هزار دلار برای این انگشتر پرداخت کرده بودم. این منزجر کننده بود. از اینکه قربانی کلاهبرداری شده بودم، خجالت می کشیدم. 

این زن در فوریه سال جاری در حین گذراندن تعطیلت در کنکون – مکزیک، این حلقه زیبا را دید. پس از یک سال آشنایی، دوست پسر او طی سفر مکزیک از او تقاضای ازدواج کرده بود، بنابراین برای خرید حلقه نامزدی به جواهر فروشی که راهنمای تور توصیه کرده بود رفتند. 

این زن می گوید: به ما گفته شد اگر به دنبال جواهرات یا سوغاتی هستید، به سراغ این فرد بروید، زیرا معتبر است. ما پس از پیدا کردن حلقه الماس با طلای سفید، از فروشگاه قول گرفتیم که اسناد مربوط به برش، وضوح و قیراط را از طریق ایمیل ارسال کند. اما هرگز چیزی دریافت نکردیم. 

این زوج 4176 دلار برای حلقه پرداخت کردند، اما زمانی که به کانادا بازگشتند، یک ارزیاب معتبر گفت ارزش آن حدود 50 دلار است.

این حلقه با استفاده از کارت VISA رویال بانک کانادا (RBC) خریداری شد. نامزد این زن درخواست استرداد وجه را کرد. در حالی که این مبلغ در ابتدا به حساب بازگردانده شد، اما تاجر جواهر شکایت کرد و شارژ مجددا روی کارت قرار گرفت. در نهایت با پیکیری های این زن و CTV مشکل با بانک حل شد.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید