اخباراخبار کانادا

بازداشت یک مرد و یک زن به اتهام کلاهبرداری 100 هزار دلاری از Home Depot 

پلیس ناحیه هالتون، 11 جولای، اندکی پس از ساعت 4:30 دقیقه بعد از ظهر به شعبه Home Depot واقع در شماره 99 خیابان کراس در اوکویل، فراخوانده شدند، زیرا ظاهرا یک مرد سعی کرده بود با جعل هویت و کلاهبرداری اقدام به خرید اجناس گران قیمت نماید.  

به گفته پلیس، فرد مظنون قبل از رسیدن ماموران متواری شد، اما پلیس یک وسیله نقلیه کرایه ای متعلق به وی را در محل پیدا کرد. پلیس در جریان تحقیقات و بازرسی اتومبیل، اموال متعلق به Home Depot و همچنین کارت های اعتباری تقلبی و چندین کارت شناسایی جعلی را یافت. 

در جریان تحقیقات مشخص شد مظنون با استفاده از کارت های هدیه و کارت اعتباری Home Depot و همچنین شناسه های جعلی برای خرید اقلام گران قیمت از فروشگاه های جنوب انتاریو و GTA استفاده می کرده است. ارزش این خریدها که در فاصله ماه های مه تا جولای انجام شد، 100 هزار دلار برآورد شده است. 

پلیس 14 آگوست، یک مرد 30 ساله و یک زن 29 ساله، هر دو ساکن اتوبیکو را بازداشت کرد. هوگوئن شارلسکات به کسب مال از محل جرم، کلاهبرداری بیش از 5 هزار دلار، جعل هویت و نقض مقررات آزادی مشروط و ملیسا لوسک به کلاهبرداری بیش از 5 هزار دلار متهم شده اند. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید