اخباراخبار کانادا

افزایش 4 برابر تعداد کانادایی های ناراضی از سیستم مهاجرتی 

مطالعات موسسه Angus Reid که گزارش آن 4 سپتامبر منتشر شد، دیدگاه کانادایی ها در مورد مسائل  و چالش های مختلف در کشور را منعکس کرد.  طبق نتایج به  دست آمده، در حالی که در سپتامبر 2022، تنها 5 درصد از کانادایی ها مهاجرت و پناهندگی را به عنوان نگرانی اصلی ذکر کردند، اما جدیدترین نظرسنجی که در فاصله 29 آگوست و 3 سپتامبر 2024 بصورت آنلاین از 1420 بزرگسال انجام شد، نشان داد که اکنون 21 درصد از کانادایی ها نگران این موضوع هستند. این یعنی افزایش 4.2 درصدی طی دو سال!

نگرانی های فزاینده در مورد مهاجرت، این موضوع را در کنار تغییرات آب و هوایی در رتبه چهارم قرار می دهد. نگرانی در مورد قیمت مسکن، مراقبت های بهداشتی و هزینه های زندگی به ترتیب برای 32، 45 و 57 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی نگرانی اصلی محسوب می شوند. 

نگرانی ‌ها در مورد مهاجرت و پناهندگی در میان کانادایی ‌هایی که قصد رای دادن به محافظه ‌کاران را دارند، رایج ‌تر بود و 36 درصد آن را به عنوان نگرانی اصلی خود ذکر کردند. 

 اما در کل، هزینه زندگی همچنان مهمترین نگرانی رای دهندگان محافظه کار (با 57 درصد) است. رای دهندگان به احزاب نیو دموکرات و بلوک کبکوا (به ترتیب 60 درصد و 56 درصد)، دغدغه اصلی خود را هزینه های زندگی ذکر کردند. 

در مقابل نگرانی اصلی رای دهندگان لیبرال (با 60 درصد) مراقبت های بهداشتی بود. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید