اخباراخبار کانادا

افزایش تعداد انتاریویی هایی که قبض ها و صورتحساب ها را به موقع نمی پردازند

حتی با وجود کاهش نسبی نرخ بهره، مردم انتاریو با بحران گرانی و افزایش هزینه ها دست و پنجه نرم می کنند و قادر به پرداخت صورتحساب هایشان نیستند. در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه بدهی های انباشته شده وام مسکن در انتاریو تا پایان سال گذشته از رکورد یک میلیارد دلار گذشت، آمارها نشان می دهد که تعداد شهروندانی که قادر به پرداخت به موقع اقساط مسکن و سایر صورتحساب های خود نیستند، در حال افزایش است. 

بر اساس گزارش Equifax Canada ، تعداد مالکانی که یک یا چند قسط ماهانه وام مسکن خود را با تأخیر می پردازند،  نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 66.8 درصد افزایش یافته است.

در حالی که تورم در حال تثبیت است و نرخ های بهره شروع به کاهش کرده اند، اما افزایش بیکاری برخی اثرات مثبت را خنثی کرده و باعث افزایش استرس مالی شده است. امروزه، شهروندان بیشتری برای پرداخت صورتحساب های اتومبیل و کارت های اعتباری با مشکل مواجه می شوند. 

به گزارش Equifax، بالانس یا موجودی روی کارت اعتباری با 4300 دلار، بالاترین رقم ثبت شده است. کانادایی ها اکنون مجموعا 122 میلیارد دلار روی کارت های اعتباری خود بهکار هستند که 13.7 درصد بالاتر از سه ماهه دوم سال 2023 است. 

متاسفانه جوانان 26 تا 35 ساله بیشترین احتمال قصور در پرداخت اقساط و صورتحساب ها، به ویژه در مورد وام اتومبیل و خطوط اعتباری را دارند. 

 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید