اخباراخبار کانادا

اعتراف مرد ساکن ادمونتون به ارتکاب جرائم جنسی علیه دختران خردسال 

ایمش راتنایاکه، 23 ساله، سه شنبه 20 آگوست در دادگاه حاضر شد تا به 11 مورد از 37 اتهام اغوا، آزار جنسی و اخاذی از هشت دختر خردسال در یک جامعه کوچک در نزدیکی ادمونتون ، اعتراف کند. 

راتنایاکه، که از طریق ویدئو از زندان ادمونتون در جلسه حاضر شده بود، توضیح داد که چگونه با دختران در اسنپ چت ارتباط برقرار کرد و به آنها پیشنهاد خرید سیگارهای الکترونیکی یکبار مصرف در ازای اعمال جنسی را داد. در یک مورد، او با دو دختر – که یکی از آنها 11 ساله بود – ملاقات کرد و در حالی که دختران در اتومبیل او، اعمال جنسی انجام می دادند از آنها فیلم گرفت. 

او سپس از ویدیوها را با دختران دیگر، از جمله همکلاسی های  قربانیان به اشتراک گذاشت. پس از پخش گسترده این ویدیو در مدرسه، مسوولین موضوع را به پلیس گزارش کردند. 

راتنایاکه که با والدین اش در جنوب غربی ادمونتون زندگی می کند، توسط واحد مبارزه با بهره کشی  اینترنتی از کودکان در اداره پلیس ادمونتون مورد پیگرد قرار گرفته و بازداشت شد. در حالی که ابتدا برای او وجه الضمان تعیین شد، اما حکم آزادی به قید ضمانت لغو شد تا نامبرده از دسامبر 2022 در زندان باقی بماند. 

پلیس می گوید در حین تحقیقات تصاویر مستهجن از بیش از 100 قربانی ناشناس در دستگاه های الکترونیکی متعلق به نامبرده پیدا شد. 

راتنایاکه اتهامات مختلف از جمله اخاذی، تولید و توزیع پورنوگرافی از کودکان، اغوای کودکان و دو مورد مداخله جنسی را پذیرفته است. در یکی دیگر از موارد، او در اسنپ چت درخواست دوستی با یک قربانی 13 ساله را داد. متهم که در آن هنگام 20 ساله بود، ادعا کرد نوجوانی 16 ساله است و از قربانی عکس های برهنه خواست و دختر نیز موافقت کرد. متهم از تصاویر اسکرین شات گرفت و قربانی را تهدید کرد چنانچه عکس های بیشتری ارسال نکند، آنها را به اشتراک می گذارد. 

زمان صدور حکم  15 نوامبر تعیین شده است.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید