اخباراخبار کانادا

اتهام نقض مقررات ایمنی برای کارفرما، پس از مرگ کارگر در ملک متعلق به رئیس اش! 

صاحب یک کسب و کار در اتاوا که یکی از کارکنانش هنگام کار در ملک او جان باخت، اکنون با اتهامات نقص ایمنی در محل کار مواجه شده است. در دادخواست ارائه شده علیه این فرد ادعا شده که شرکت اقدامات مناسبی برای اطمینان از امنیت کارکنان انجام نداده است. 

در یک بعد از ظهر آخر هفته در سپتامبر سال گذشته، یک بیل مکانیکی که توسط کارگر دیگری هدایت می شد با ران هیل 62 ساله برخورد کرد و باعث سقوط او از ارتفاع شد. این اتفاق در یک ملک متعلق به رئیس هیل، واقع در حومه شرقی اتاوا رخ داد. 

به گفته پزشکی قانونی، هیل، یک نصاب کف که برای شرکت Southgate Carpets Inc. کار می کرد، در حال کار بر روی یک خانه در حال تخریب بود که قربانی سانحه شد و پس از سقوط از طبقه دوم درگذشت. 

اوایل تابستان امسال، وزارت کار انتاریو چهار اتهام علیه Southgate از جمله اتهام نقض قانونی ایمنی و بهداشت شغلی به دلیل عدم پیروی از مقررات مربوط به پروژه های ساختمانی، وارد کرد. یکی از این مقررات، نصب نرده محافظ روی سکوی کار را اجباری می کند. لازم به ذکر است که هیچیک از اتهامات در دادگاه ثابت نشده اند. 

خانواده هیل از اینکه متوجه شدند او هنگام کار از ارتفاع سقوط کرده، شگفت زده شدند زیرا ساوت گیت به عنوان پیمانکار کف سازی در نظر گرفته می شود. خانواده می خواهد تصویر واضح تری از شرایط کاری و اتفاق منجر به مرگ هیل ارائه شود.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید