اخباراخبار کانادا

هرگز نباید کفش بیرونی خود را در داخل خانه بپوشید

دنا اونیل، کارشناس نظافت و اینفلوئنسر نظافت در اینستاگرام،  در این پلتفرم به دنبال کنندگانش شواهد نفرت انگیزی از مضرات پوشیدن کفش های بیرون در خانه را نشان داد.  

اونیل سواب ها یا نمونه های گرفته شده از کثافت چسبیده زیر کفش را به ظروف آزمایشگاهی منتقل کرد و آنها را به مدت یک هفته در یک کمد تاریک نگه داشت. نتایج حیرت انگیز بود. او سپس مجموعه ای از باکتری ها را که در ظروف رشد کرده بودند به دنبال کنندگانش نشان داد و گفت: من شیمیدان نیستم، اما این ثابت می کند که نباید در خانه کفش بیرونی بپوشید. باید فرض کنیم این ها باکتری های خوبی نیستند. اجازه بدهید برخی از مکان هایی که بطور روزانه در آنها پیاده روی می کنیم را لیست کنم. از پارک ها، جایی که حیوانات ادرار و مدفوع می کنند گرفته تا سرویس های بهداشتی عمومی و غیره… چه کسی می داد این کفش ها کجا پوشیده شده اند. 

دنا توضیح داد که این قانون طلائی نه تنها برای اعضای خانواده اش، بلکه برای میهمان ها هم اجرا می شود. او می گوید برای میهمانانی که نمی توانند کفش های خود را در بیاورند، روکش کفش در دسترس دارد. دنا همچنین توصیه کرد: اگر مجبورید در خانه کفش بپوشید، کفش جداگانه ای تهیه کنید که بیرون از خانه نمی پوشید. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید