اخباراخبار جهان

ناکامی زن 81 ساله کره ای برای تبدیل شدن به مسن ترین شرکت کننده مسابقه Miss Universe 

یک مدل لباس 81 ساله اهل کره جنوبی، پس از رقابت در مسابقات داخلی این کشور در برابر رقبایی که به سن نوه هایش هستند، از کسب عنوان Miss Universe Korea و شرکت در مسابقات جهانی باز ماند. 

چوی سون-هوا با لباس سفید، روی صحنه رفت و ترانه ای را در مسابقه Miss Universe Korea  که دوشنبه در یکی از هتل های پایتخت کره جنوبی برگزار شد، اجرا کرد.

هان آریل، دانشجوی 22 ساله مدرسه مد، برنده مسابقه شد. او برای شرکت در هفتاد و سومین مسابقه Miss Universe  در ماه نوامبر به مکزیکو سیتی خواهد رفت.

چوی، کارمند سابق مراقبت های بیمارستانی که حرفه مدلینگ خود را در دهه 70 زندگی آغاز کرد، اوایل این ماه به همراه 31 شرکت کننده دیگر به عنوان فینالیست Miss Universe کره معرفی شد.

او ساعاتی قبل از مسابقه فینال به آسوشیتدپرس گفت: در این سن، شجاعت این را داشتم که از فرصت استفاده کنم و یک چالش را قبول کنم.  می‌ خواهم مردم به من نگاه کنند و متوجه شوند که وقتی خودت را برای رسیدن به آن رویا به چالش بکشی، می ‌توانی سالم‌ تر زندگی کنی و از زندگی لذت ببری.

شرکت چوی در مسابقات ملی تا قبل از این غیر ممکن بود، زیرا Miss Universe سن شرکت کنندگان را بین 18 تا 28 سال محدود کرده بود. اما امسال این محدودیت سنی برداشته شد. 

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید