اخباراخبار کانادا

صدها واحد اجاره ای در تورنتو در آستانه تخلیه و تخریب شدن برای ساخت و ساز جدید! 

حدود 240 واحد اجاره‌ای در تورنتو و ایست یورک یک گام دیگر به تخریب شدن به بهانه ساخت و ساز نزدیک تر می شوند. 

تخریب یا تخلیه به بهانه نوسازی یا ساخت و ساز زمانی است که صاحبخانه مستاجران فعلی را بیرون می کند تا بتواند آن را به آپارتمان ها یا کانکس های نوساز تبدیل کند. 

هشتاد واحد در ساختمانی در نزدیکی خیابان های جارویس و بلور واقع شده اند. جایی که آی ری دوتوسینانت 14 سال گذشته را در آن زندگی کرده است. او می گوید بسیاری از مردم نگران اتفاقاتی هستند که قرار است بیفتد؟

ساختمان دیگر در نزدیکی ماونت پلزنت  و خیابان اگلینتون شرقی واقع شده و شامل 121 واحد اجاره ای است. 

طبق داده‌ های وب ‌سایت شهرداری، طی یک دهه گذشته تخریب‌ یا تخلیه به بهانه نوسازی در تورنتو به‌ طور پیوسته در حال افزایش بوده است. در سال 2020، نه ملک برای تخریب و جایگزینی تایید شد، اما این تعداد در سال 2023 به 24 افزایش یافت، که به معنای تخلیه شدن 3122 واحد اجاره ای، از جمله 1993 واحد مقرون به صرفه بود.  

در حالی که مقررات شهری به مستاجرین این حق را می دهد که به واحدهای خود – تازه ساخته شده در ساختمان های جدید – با اجاره مشابه آنچه قبلا می پرداختند، بازگردند، اما در واقع تعداد اندکی از آنها این فرصت را به دست می آورند. 

طرح توسعه ساختمان اگلینتون شامل چندین ساختمان است. بنابراین مستاجران با توسعه دهنده مذاکره کرده اند تا بتوانند تا اتمام ساختمان جدید در ساختمان فعلی بمانند و پس از تکمیل به آن نقل مکان کنند تا مکان فعلی آنها تخریب شود. اما همانطور که گفته بسیاری از مستاجران چنین شانسی ندارند.

منبع خبــــــر

 

 


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید