دنیای مد

دردسرساز شدن استفاده بی رویه از فیلرهای جوانساز

اشلی استوبارت، یک اینفلوئنسر معروف که با اد استوبارت از خانواده مشهور حمل و نقل ازدواج کرده است، در سن ۳۴ سالگی تصمیم به تغییر چهره‌اش گرفت. پس از سال‌ها استفاده از فیلرها که باعث تغییرات قابل توجهی در چهره‌اش شده بود، او تحت عمل جراحی لیفت کامل صورت، گردن و لب قرار گرفت. این عمل که حدود نه ساعت طول کشید، به او کمک کرد تا ۴ سانتی‌متر از فیلرهای تزریقی‌اش را حذف کند.

اشلی همچنین به انجام درمان‌های دیگری مانند تزریق بوتاکس، فیلر، لیپوساکشن، جراحی بینی و عمل پلک برای حذف پوست یا چربی اضافی اعتراف کرده است. هدف او از این اقدامات معکوس کردن روند جوان‌سازی چهره‌اش است که در میان زنان جوان به طور فزاینده‌ای محبوب شده بود.

اشلی استوبارت در مصاحبه‌ای با MailOnline گفت که سال‌ها استفاده از فیلرهای صورت او را به شکلی غیرطبیعی تغییر داده و دیگر شبیه به خودش نیست. او به زنان جوان توصیه می‌کند که از روش‌های زیبایی پرهیز کنند و هشدار می‌دهد که نباید به دنبال تزریق مواد برای حل مشکلات ظاهری خود باشند.

وی همچنین اشاره کرد که در ماه مارچ امسال عمل جراحی لیفت صورت انجام داده تا اثرات استفاده نادرست از فیلرها در اوایل ۲۰ سالگی‌اش را اصلاح کند. او به عنوان فردی که سال‌ها در صنعت جراحی زیبایی فعالیت کرده، اذعان دارد که وسوسه تغییر ظاهر همیشه در او وجود داشته است.

در پایان روز، وقتی به من می‌گفتند: “ما مقداری فیلر یا بوتاکس داریم”، به راحتی می‌گفتم: “بله، انجام دهید.” اما این انتخاب باعث شد ظاهرم به طرز عجیبی تغییر کند و ناچار شدم درمان‌های اصلاحی زیادی انجام دهم.

در واقع، همه چیز به یادگیری مربوط می‌شود، به‌ویژه در مورد فیلر و بوتاکس. اکنون با صداقت به دختران می‌گویم که لطفا از استفاده بی‌رویه از فیلر خودداری کنند. بوتاکس قابل قبول است و من هنوز هم از بوتاکس و مقدار کمی فیلر برای لب‌هایم استفاده می‌کنم. اما قبلا در هر جایی که امکان داشت فیلر تزریق می‌کردم و بعد مجبور شدم همه آن را اصلاح کنم؛ نتیجه این کار این بود که پوست من شل شد.

حالا وقت زیادی را صرف تحقیق درباره سبک زندگی سالم کرده‌ام. این شامل نوشیدن آب تصفیه‌شده، مصرف پروبیوتیک‌ها و پرهیز از تلاش برای حل مشکلات با تزریق مواد به صورت و استفاده زیاد از آرایش می‌شود.

در پایان روز، وقتی به من گفتند که او تصمیم گرفته است در اینستاگرام و به‌طور علنی درباره درمان‌های زیبایی‌اش صحبت نکند، به MailOnline گفت: «من دنبال‌کنندگان جوان زیادی دارم.»

او که مجری پادکست و کارآفرینی است، امروز کسب‌وکار جدیدش با نام “Cosmetic Consult Skin” را راه‌اندازی می‌کند. او قصد دارد درباره روش‌های زیبایی در یک «پلتفرم اشتراکی» صحبت کند. همچنین او بیان کرد: «من واقعا از نتایج عمل جراحی لیفت صورتم راضی هستم و دیگر فیلر نمی‌زنم.»

آن‌ها ساعت‌ها مشغول خارج کردن فیلر از صورت من بودند و من به وضوح تغییراتی در چهره‌ام احساس می‌کردم. دیگر شبیه خودم نبودم، زیرا فیلرها به صورتم تزریق شده بودند. همچنین، در یک بازه زمانی کوتاه چندین بار باردار شده بودم و فیلرها در دوران بارداری باعث احتباس آب در صورت می‌شوند.

او به MailOnline گفت که انتخاب پادکست فرصتی برای بیان صراحت درباره همه چیز است، زیرا ار او به‌طور مکرر درباره درمان‌هایی که قبلا انجام داده است سوال می‌شود. او افزود: «من یک میمون نمایشی نیستم» و ادامه داد: «نمی‌خواهم شبیه کیم کارداشیان باشم، فقط درباره آن صحبت کرده‌ام.»

در حالی که انتظار می‌رود پرکننده‌های پوستی حجم را اضافه کرده یا چین و چروک‌ها را کاهش دهند و اثرات آن‌ها تا ۱۸ ماه دوام داشته باشد، اما متخصصان پوست پیش‌تر به MailOnline گفته‌اند که پرکننده‌های اضافی در صورت جوانان معمولا به طور غیرطبیعی به نظر می‌رسند؛ دکتر وجورث، متخصص پوست و سخنگوی بنیاد پوست بریتانیا، اظهار داشت که پرکننده‌های پوستی در ابتدا برای جبران کاهش حجم در صورت‌های پیر استفاده می‌شدند و زمانی که برای بزرگ‌سازی در جوانان یا تغییر ویژگی‌های اصلی صورت به کار می‌روند، معمولا غیرطبیعی به نظر می‌رسند و چشم ما این را به عنوان نشانه‌ای از پیری تفسیر می‌کند، مشابه دیدن آرایش سنگین بر روی کودکان که کمی نامناسب و بی‌جا به نظر می‌رسد؛ او همچنین افزود که هنوز مشخص نیست آیا اثرات بلندمدت استفاده از پرکننده‌های پوستی از سنین بسیار پایین وجود دارد یا خیر، اما با رایج‌تر شدن استفاده از این پرکننده‌ها در جوانان، ما قطعا شاهد تحریف واقعی در هنجارهای ایده آل صورت هستیم.

 

منبع خبــــــر

 

 


دکمه بازگشت به بالا

Adblock را متوقف کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید